  • Data: 2013-11-22 00:01:56
    Temat: Re: Tablet lub Kindle od GO
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" l593j0$6mh$...@n...news.atman.pl

    > Biorąc pod uwagę jego masę z tą "wypasioną baterią"
    > można używać jako mini-hantla, lub narzędzie zaczepno-obronne
    > - o ile celnie rzucasz ;)

    Jeszcze go nie ubezpieczyłem. ;)

    > Skłaniam się ku V987 - to chyba nowy model

    Nie ma HSPA+ -- IMO mała/żadna strata.

    I cena raczej przystępna.

    Akumulator ma tylko 2.5 Ah, ale być może starcza na
    dłużej niż akumulator o pojemmności 4 Ah w Monsterze.

    Ciekawe, z czego ma szkło -- z GG czy z OGS, czy jeszcze inne.
    Chyba OGS.

    > choć kumpel jest b.zadowoly z wczesniejszego V967

    > I ja jestem zadowolony ze swojego starszawego juz HTC
    > ale niestety, pamieci ma mało, a niektórych aplikacji bankowych
    > (żeby nie było off-topic) niestety nie daje sie przeniesc na karte SD
    > - choćby taki WBK mobile :[ ... póki jeszcze "owocuje" ;)

    Akurat tej apikacji nie szkoda, bo używanie jej jest raczej uciążliwe.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'