  • Data: 2013-11-26 02:19:36
    Temat: Re: Tablet lub Kindle od GO
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Post zawieruszył się, więc ślę teraz. :)

    "Waldek" l593j0$6mh$...@n...news.atman.pl

    > Skłaniam się ku V987 - to chyba nowy model
    > choć kumpel jest b.zadowoly z wczesniejszego V967

    > I ja jestem zadowolony ze swojego starszawego juz HTC
    > ale niestety, pamieci ma mało, a niektórych aplikacji bankowych
    > (żeby nie było off-topic) niestety nie daje sie przeniesc na karte SD
    > - choćby taki WBK mobile :[ ... póki jeszcze "owocuje" ;)

    HTC to Chiny równoległe -- ZTE to kontynentalne?

    Monster to odchody -- skąd mam wiedzieć, że ZTE
    nie jest czyms podobnym do Pentagramu? 987 wygląda
    nieźle -- IMO Pentagram ze swymi Monsterami nie ma
    szansy na zbyt, jeśli ZTE nie jest równie złym
    producentem...

    ZTE V987 góruje nad Monsterem 430 niemal pod każdym względem,
    jeśli nie liczyć pojemności akumulatora i HSPA+, zas nad
    Monsterem X5 też góruje i jest znacznie od niego tańszy.

    -=-

    Być może jednak ZTE V987 ma HSPA+ -- jego chip ma,
    więc być może i cały snartfon także ma.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'