  • Data: 2013-10-27 21:32:19
    Temat: Re: Tablet lub Kindle od GO
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ludzie, którzy mają konto w PKO BP to zazwyczaj tacy, co dawno temu założyli
    > konta i nie chce im się d.. ruszać albo dla nich PKO to wielki, solidny, taki
    > prawdziwy bank. Jak już ktoś zmienia konto to znaczy, że na tyle chce mu się
    > grzebać w ofertach, żeby znaleźć jednak coś rozsądnego. Stąd dziwi mnie to
    > "spore zainteresowanie". Może społeczeństwo 1) nie umie liczyć 2) zbyt łase
    > na prezenciki?

    uwierz mi, że spora część klientów PKO to ludzie zupełnie młodzi, którzy
    założyli konto na studiach, a teraz z automatu przekształcono im konto w
    coś z aktualnej oferty

    nie liczą to fakt, ale też są mało mobilni...czasem zarabiają 1200 i nie
    przeszkdadza im to, że wydają 20-30 zł miesięcznie na opłaty bankowe

    a złożyć drugie konto lub przenieść obecne, to takie łatwe

    gdyby klienci byli bardziej mobilni (chociaż w połowie jak ludzie z pbb)
    to oferta banków byłaby inna

    ps
    ciekawe ilu zostanie w Mille z dobrym kontem w styczniu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS