  • Data: 2019-11-13 13:26:24
    Temat: Re: TWISTO - po co to komu ?
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 listopada 2019 09:39:40 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > Niby dają 100-we dla nowych klientów :D
    > ale po co to komu ? Zwykła KK droższa w obsłudze od bankowej
    > - biorą 4,5% za przesunięcie 90% spłaty na następny okres
    > Jedyna IMO ew. korzyść to KK z dobrym przelicznikiem walutowym
    > i brakiem limitów wymiany ?
    > Taaa... ale oczywiście do wysokości przyznanego limitu kredytu ;)
    >
    > Pozdro

    Od siebie dorzucam kilka zalet Twisto.

    1. Bezpłatna karta i konto.

    2. Indywidualnie ustalany miesięczny limit wydatków miesięcznych.

    3. Zakupy z odroczonym terminem płatności do 45 dni bez dodatkowych kosztów.

    4. Unikalny design karty z wybranym przez użytkownika napisem/nickiem z przodu. Dane
    personalne z tyłu.

    5. Kontrola wydatków w aplikacji.

    6. Możliwość przesunięcia płatności powyżej 45 dni za dodatkową opłatą.

    7. Bardzo korzystne kursy wymiany walut.

    8. 100 złotych darmowej premii na początek przy skorzystaniu z promocji.

    A jak chcecie skorzystać to u mnie dostępny jest link z 100 zł premii:
    https://jakdorobic.com/twisto-premia/