  • 1. Data: 2019-11-06 09:39:52
    Temat: TWISTO - po co to komu ?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Niby dają 100-we dla nowych klientów :D
    ale po co to komu ? Zwykła KK droższa w obsłudze od bankowej
    - biorą 4,5% za przesunięcie 90% spłaty na następny okres
    Jedyna IMO ew. korzyść to KK z dobrym przelicznikiem walutowym
    i brakiem limitów wymiany ?
    Taaa... ale oczywiście do wysokości przyznanego limitu kredytu ;)

    Pozdro

  • 2. Data: 2019-11-06 10:35:58
    Temat: Re: TWISTO - po co to komu ?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Zastanawiałem się nad wzięciem dla tej stówki z promo, ale już nie pamiętam, co mnie
    odstręczyło.
    Choć ciekawy jestem, czy to jest "dobra" karta - czyli "widziana" jako kredytowa (i
    np. ma też napis "credit"), czy też debetówka, a może tylko pre-paid - nieważne, że
    podłączona pod rachunek kredytowy (może to być np. rodzaj kredytu odnawialnego "w
    koncie" - ciekawe też, czy można nadpłacać).
    No i też jest to quasi kredytówka - quasi charge.
    A jak się to w ogóle spłaca?

    Jak ktoś nie ma innej karty do płatności zagranicznych - i również blokad (choć to
    oczywiście zależy od tego, jaki limit dadzą) - to się może nadać.
    Np. do kompletu z N26, bu curve niestety ma limity.

  • 3. Data: 2019-11-06 14:11:23
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    oczywiście zależy od tego, jaki limit dadzą) - to się może nadać.
    > Np. do kompletu z N26, bu curve niestety ma limity.

    ZTCW, to da się ją "podpiąć" pod Curve,
    co odrobine zwieksza mozliwości ;)
    a spłaca się ponoć przelewem lub blikiem
    albo siakimiś punktami - np. za polecenie kolejnego klienta

    Mnie duet Curvy z Revolverem wystarczy
    a w rezerwie jest też plastik z żubrem.
    Praktycznie nie potrzebuje wyższych limitów
    - za 100-we moich danych nie kupią :D

    Pozdro

  • 4. Data: 2019-11-06 16:26:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Właśnie, ta spłata blikiem była obiecująca, szczególnie w połączeniu z moneybackiem z
    milka ;>
    Ale masz rację - poczekamy aż będą dawać 200zł ;>

  • 5. Data: 2019-11-13 13:26:24
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu środa, 6 listopada 2019 09:39:40 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
> [...]
    > i brakiem limitów wymiany ?
    > Taaa... ale oczywiście do wysokości przyznanego limitu kredytu ;)

    Od siebie dorzucam kilka zalet Twisto.

    1. Bezpłatna karta i konto.

    2. Indywidualnie ustalany miesięczny limit wydatków miesięcznych.

    3. Zakupy z odroczonym terminem płatności do 45 dni bez dodatkowych kosztów.

    4. Unikalny design karty z wybranym przez użytkownika napisem/nickiem z przodu. Dane
    personalne z tyłu.

    5. Kontrola wydatków w aplikacji.

    6. Możliwość przesunięcia płatności powyżej 45 dni za dodatkową opłatą.

    7. Bardzo korzystne kursy wymiany walut.

    8. 100 złotych darmowej premii na początek przy skorzystaniu z promocji.

    A jak chcecie skorzystać to u mnie dostępny jest link z 100 zł premii:
    https://jakdorobic.com/twisto-premia/