  • 1. Data: 2011-09-04 08:38:36
    Temat: TVN
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Piłka w grze - a może ktoś się wycofuje?
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Pilka-w-grze-a-moze
    -ktos-sie-w,2,ID435113802,n

    "[...] A wtedy TVN się przekona, co to znaczy prawdziwy kryzys,. A nie to
    coś, o czym w tej chwili gęgają dziennikarze - zachwyceni, że jest o czym
    pisać.
    I nikomu nie będzie do śmiechu.

    Ja to napisałem, zostało to wydrukowane - a ja teraz sobie myślę: a może się
    mylę? A może ITI świetnie to wie? Przecież właśnie sprzedaje TVN!! [...]".

    Żydowski koncern Laudera sprzedaje TVN propagandową tubę rządową??????
    Czyżby czaił się jakaś większy krach ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-09-04 13:13:52
    Temat: Re: TVN
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ja to napisałem, zostało to wydrukowane - a ja teraz sobie myślę: a może
    > się mylę? A może ITI świetnie to wie? Przecież właśnie sprzedaje TVN!!
    > [...]".

    A gdyby tak rucsy kupili TVN teraz:

    ITI zamierza pozbyć się TVN - twierdzi "Puls Biznesu". I wymienia rosyjski
    Yandex http://niezalezna.pl/11690-rosjanie-przejma-tvn

    ...to można powiedzieć, że w ciekawym momencie stare żydzisko Lauder
    sprzedaje ruskim gojom...

    Weekendowa Analiza Futures 13 sierpnia 2011, 19:21
    http://blog.parkiet.com/weekendowa/2011/08/13/weeken
    dowa-analiza-futures-134/
    http://blog.parkiet.com/weekendowa/files/2011/08/wig
    20_m2.png

    "[...] Na obu widoczny jest zakres zamian indeksu, który wyznaczył ostatni
    szczyt. Na świecowym widać także linię poziomą znajdującą się w okolicy 1850
    pkt., która wielokrotnie zatrzymywała ruch WIG20. [...].

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/