    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Szybkość lania Elixirem
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 6 Apr 2019 17:28:44 +0200

    Dnia Sat, 6 Apr 2019 15:29:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." 5ca78dda$0$521$6...@n...neostrada.pl
    > [stał się cud -- JF zauważył, iż ,,nie rozumie''...]

    Duzo rzeczy stram sie zrozumiec, ale sa granice :-)

    > Jednego dnia zaliczyłem 3 elixiry -- wg mnie dobry efekt.
    > [ale mego ryzyka okołołikendowego nie pochwalam]

    Jest to pewne osiagniecie, ale nie takie duze :-)

    > Nie czuwałem.

    > Nie muszą zaraz po -- mogą podczas najbliższej sesji wychodnej.

    A jak im sie nie bedzie chcialo, i spoznia sesje ?

    Z porannej sesji pieniadze sie pojawiaja na koncie ok 11 - jest
    jeszcze szansa wylac druga sesja, ale trzeba sie pospieszyc.

    Bo tak, zeby zlecic w banku przelew na dzien dzisiejszy, i zeby bank
    go zrealizowal jak pieniadze sie na koncie pojawia ... to chyba
    sie nie da.

    > Zleć zbyt późno w dłuuugi łikend. ;)

    To bedziesz dluugo bez pieniedzy :-)
    Choc jak sie nie zalapiesz na trzecia sesje ... moze jeszcze sie da
    wycofac ...

    > -=-
    > Pamiętam początki Elixiru -- znajomy bankier (z Kredyt Banku)
    > chwalił się tym osiągnięciem. Kiedy to było?... Ze 30 lat temu?...

    30 lat temu byl rok 1989 i Kredytbanku nie bylo :-)
    KIR nie bylo, za to oscylator chyba juz mogl byc :-)
    (tzn byl mozliwy, ArtB chyba jeszcze tez nie bylo)

    W 1994 powstal, 25 lat, choc chyba poczatkowo nie byl we wszystkich
    bankach. Telekomunikacja tez sie musialo rozwinac.

    A jeszcze pamietam reklame BRE "Jest piatek godz 11, nasz klient w
    Warszawie zleca przelew na konto naszego klienta w Szczecinie.
    Pieniadze trafiaja na konto klienta ... jest nadal piatek, godz 11".

    Za to z drugiej strony ... cos mi chodzi po glowie ze ktorys z bankow
    realizowal przelewy miedzy swoimi oddzialami przez KIR.

    J.