  • Data: 2019-04-06 23:51:35
    Temat: Re: Szybkość lania Elixirem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 1dggsou14w766$....@4...net

    > Z porannej sesji pieniadze sie pojawiaja na koncie ok 11 - jest

    Coraz wcześniej. Przed laty dopiero po południu, teraz po 10 rano...

    > moze jeszcze sie da wycofac ...

    Po co mi refluks? ;)

    > 30 lat temu byl rok 1989 i Kredytbanku nie bylo :-)

    W 1990 już był. Facet był moim rówieśnikiem.
    Studiował chyba chemię lub biologię. Miał napisać
    program drukujący duże litery, więc z nudów taki
    program napisałem -- nie mógł/chciał pojąć, jak
    za sprawą krótkich liczb wyrażam duże litery...

    On poszedł na ,,skróty'' -- po prostu zapisał
    duże litery w fortranowskim źródle:

    #### ####### ####### ####### ###### ###
    #### ### ### # ## ### ### #####
    #### ### ### ###### ### ### ### ###
    # ## ### ### #### ###### ### ###
    #### ### ### #### ### ### #######
    ####### ####### ### ####### ### ### ### ###

    Ja po prostu ;) zamieniłem czarne pola za jedynki, białe
    na zera, po czym przeliczyłem to na dziesiętny zapis...

    > KIR nie bylo, za to oscylator chyba juz mogl byc :-)
    > (tzn byl mozliwy, ArtB chyba jeszcze tez nie bylo)

    Oscylatorem bawił się niemal każdy -- z konieczności.
    (ja też bawiłem się -- bo takie to były czasy)

    > W 1994 powstal, 25 lat, choc chyba poczatkowo nie byl we
    > wszystkich bankach. Telekomunikacja tez sie musialo rozwinac.

    Ponoć telekomunikacja była obecna: w energetyce, na kolei
    i w bankach, zanim rozpowszechniła się w ,,cywilnej telekomunikacji''. ;)

    Ponoć pierwsze linie internetowe dawała właśnie: energetyka (ponoć
    wkładając światłowody do linek odgromowych najwyższych napięć)
    banki i kolej...

    > A jeszcze pamietam reklame BRE "Jest piatek godz 11, nasz klient w
    > Warszawie zleca przelew na konto naszego klienta w Szczecinie.
    > Pieniadze trafiaja na konto klienta ... jest nadal piatek, godz 11".

    > Za to z drugiej strony ... cos mi chodzi po glowie ze ktorys
    > z bankow realizowal przelewy miedzy swoimi oddzialami przez KIR.

    BGŻ-Optima? ;)

    -=-

    Teraz już nie ma BGŻ? (też niegdyś jeden z ważniejszych pośredników
    netu w Polsce? chyba nawet via GBŻ słałem posty na grupy -- via
    serwer NNTP jakoś należący/obsługiwany przez BGŻ)

    Jest Paribas -- nie ma Rajfiego, nie ma Sygmy, nie ma Polbanku/Półbanku...

    -=-

    Wkrótce trzeba iść do Sygmy, ;) aby wziąć 400 pln w bonach/punktach...

    --