  • Data: 2021-06-08 15:29:15
    Temat: Re: Szantaż Krajowego Rejestru Długów
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 1 czerwca 2021 o 22:55:06 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Zadzwonił do mnie KRD z oferta wspolpracy.
    > W skrócie - za kilkaset złotych miesiecznie beda mnie informowac o tym
    > czy na moj pesel ktos nie bierze własnie pozyczki w jakims providencie,
    > bocianie etc.

    A tak w ogóle to na pewno był KRD?
    Bo skąd właściwie oni wiedzą, kto i co na bieżąco sprawdza w BIK?
    Robić mogą oczywiście różne rzeczy, ale skoro są "... długów" to może oszukują i
    poinformują dopiero, gdy dług stanie się wymagany i do KRD wpisany?
    I naprawdę za kilkaset zł miesięcznie?
    To jest dopiero pomysł za biznes - ludzie płacą za nic ;>