  • 1. Data: 2010-02-04 08:25:59
    Temat: System zarządzania obiegiem, dostępem i treściądokumentów w firmie
    Od: "jdcms" <j...@o...pl>

    Aplikacja jest połączeniem CRM'a i DMS /Document Management System/.
    Swoją funkcjonalnością, z powodzeniem znajdzie zastosowanie w firmach typu:
    - kancelarie prawne
    - kancelarie notarialne
    - biura tłumaczeń
    - agencje i firmy ubezpieczeniowe, leasingowe, itp.
    Budowa modułowa systemu oraz elastyczna konfigurowalność, powoduje łatwość
    rozbudowy, a tym samym dostosowanie systemu pod indywidualne oczekiwania Klienta.
    Istotną zaletą jest konkurencyjny koszt w stosunku do podobnych rozwiązań na
    rynku /wykorzystanie technologii Open Source/.
    W przypadku pytań lub zainteresowania posiadaniem systemu, proszę pisać na
    adres: jdcms(at)o2.pl lub java4u(at)o2.pl

  • 2. Data: 2010-02-04 09:04:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    A dlaczego j...@o...pl lub j...@o...pl tak ohydnie spamuje?

  • 3. Data: 2010-02-04 11:38:45
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > W przypadku pytań lub zainteresowania posiadaniem systemu, proszę pisać na
    > adres: jdcms(at)o2.pl lub java4u(at)o2.pl

    Aby ułatwić kontakt z ogłoszeniodawcą dodam również, że oprócz adresów
    j...@o...pl i j...@o...pl można też pisać pod j...@t...pl oraz
    j...@t...pl

    Jeżeli i to zawiedzie: pozostaje nam tylko j...@g...pl lub j...@g...pl

    scholastyk

  • 4. Data: 2010-02-04 12:31:00
    Temat: Re: System zarządzania obiegiem, dostępem i treściądokumentów w
    Od: "lukasm" <lukasm1@WYTNIJ_TOo2.pl>

    PYTANIE DO MODERATORA!!! Dlaczego moje posty nie są publikowane? Od założenia konta
    kilka tygodni temu,. chyba tylko jeden mój post został opublikowany.

  • 5. Data: 2010-02-04 12:35:21
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    >wykorzystanie technologii Open Source/.

    co to technologia open source ? :)

  • 6. Data: 2010-02-04 13:05:03
    Od: z...@o...pl

    > co to technologia open source ? :)

    czyżby próba sprzedania darmowego oprogramowania
    za ciężkie pieniądze do kancelarii notarialnej?

    jednym słowem: "szukam notariusza, który nie chciał
    zadawać matematyki na giertychowej maturze" :P

  • 7. Data: 2010-02-04 14:20:51
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    lukasm napisał(a) :
    > PYTANIE

    "Dzień dobry" najpierw piszemy.

    > DO MODERATORA!!!

    Dlaczego w tym wątku?

    > Dlaczego moje posty nie są publikowane?

    Są.

    > Od założenia konta kilka tygodni temu,. chyba tylko jeden mój post został
    opublikowany.

    Więcej postów. Musisz zmienić bramkę news. Obecna Cię oszukuje.
    Czyli nie wpuszcza wszystkich wiadomości. Widzę ich co najmniej 5.
    Serwer news.onet.pl. Więc Wielki Moderator p.b.banki przepuszcza je.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 8. Data: 2010-02-04 20:03:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/4/2010 6:31 AM, lukasm wrote:

    > PYTANIE DO MODERATORA!!!

    DO CZEGO?

  • 9. Data: 2010-02-05 12:18:36
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    W dniu 2010-02-04 14:05, z...@o...pl pisze:

    > czyżby próba sprzedania darmowego oprogramowania
    > za ciężkie pieniądze do kancelarii notarialnej?
    >
    > jednym słowem: "szukam notariusza, który nie chciał
    > zadawać matematyki na giertychowej maturze" :P

    A tak z innej bajki, zna ktoś jakieś otwarte narzędzia tego typu, ew coś
    do bezpłatnego zastosowania w warunkach domowych?