  • Data: 2002-12-01 14:38:00
    Temat: Re: Symulacja Kredytów: CHF - PLN
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > bardziej
    > WIBOR-
    > 3,5%)
    > (tylko
    > udzielany
    > banków),
    > matematyczny i
    >
    > Nie jest to wcale taki "okropny blad". Zauwaz, ze przy wieloletnim kredycie
    > ( nawet do 27 lat mozna wziac)  w poczatkowym okresie splacasz glownie
    > odsetki, kapital liczy sie mniej. Tak wiec kredytobiorce w CHF stac na
    > wiekszy nominal kredytu.
    >Poniewaz w wszystkich "biednych" krajach Unii po
> [...]
    Niestety zupełnie mnie nie rozumiesz. Ja bazuje na symulacji przy pewnych
    założeniach. Oczywiście mozesz je podważyć.
    ******************
    W Twoim długim wywodzie jest tylko jeden konkret: "Przez ostatnie 5 lat CHF
    wzrosł mniej niz 9 %, co daje okl 0,8 % polrocznie". Nie masz racji, zobatrz
    www.money.pl, kurs CHF w ciągu ostatnich 4 lat wzrósł ponad 10%; co więcej
    bardzo oscylował.
    Inne uwagi w rodzaju: "Zauwaz, ze przy wieloletnim kredycie (nawet do 27 lat
    mozna wziac) w poczatkowym okresie splacasz glownie odsetki, kapital liczy sie
    mniej. Tak wiec kredytobiorce w CHF stac na wiekszy nominal kredytu." są nie na
    temat ale odpowiem. Tak stać na dzisiaj ale jakim kosztem jutro!!!!.
    Tensor1