  • Data: 2002-12-01 15:59:49
    Temat: Re: Symulacja Kredytów: CHF - PLN
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam

    > No, jak widac, wiele osob mysli inaczej. To jest wlasnie rynek. Ale tu
    > milczysz uparcie.

    > Oczywiscie, ze podwazam twoje zalozenia. Sa nierealistyczne.

    > zobatrz
    >
    > Nie opowiadaj o moich racjach czy nie racjach, ale obejrzyj tabele NBP :))
    > Przez ostatnie 5 lat CHF wzrosl okl 8,74 %, fakt. 28 listopada 1997 -
    > 2.4830,
    > dzis - 2.70 ( NBP ) . Różnica odsetek zas to kilkadziesiat %.

    **********************
    Czyżbyś uważał, że wzrost kursu sprzedaży CHF o x% jest równoważny wzrostowi
    oprocentowania kredytu w CHF też o x% ????????????????????????????????????
    Jednak Cię o to nie posądzam.
    Tabele obejrzałem. Są duże oscylacje. W ciągu ostatnich czterech lat kurs CHF
    wzrósł o ponad 10%. Jednak uważam, że złotówka osłabnie. Przypomnij sobie
    niedawne pomysły Kołotki, co trzeba zrobić przed usztywnieniem kursu złotówki,
    ******************************

    > lat
    > sie
    > nie na
    > >

    > Byc moze malym kosztem jutro.  Nie widzisz mozliwosci, ze 1 m2 mieszkania
    > skoczy np z 1000 $ do 3000 $ ? Znajomi irlandczycy i grecy mowia mi: Boze,
    > ale u nas niedawno bylo darmo !!! Tak jak u was teraz. Potem przyszlo Euro.
    > A mozna bylo takim malym kosztem !!!
    ***************
    Uwaga nie na temat. To samo można zrealizować biorąc dzisiaj kredyt w PLN.
    ***************
    > Zauwaz rowniez, ze wiele osob bierze kredyty na mieszkania w walucie tylko
    > dlatego, ze rowniez w walucie biora czynsz za wynajem tych mieszkan. Wtedy
    > kredyt w PLN naraza ich na ryzyko kursowe - przychody w Euro lub w $ a
    > koszty w PLN.

    ************
    Bzdura, to niech biorą w PLN.

    > Na koniec: Zawsze badz krytyczny w stosunku do swoich zapatrywan na rynek,
    > szczegolnie, ze przez ostatnie dziesiec lat ani razu sie nie sprawdzily. I
    > idz tam skad przychodzi tlum - to podstawa. Wszyscy wieszcza krach zlotowki
    > od lat a rzeczywistosc gra im na nosie. Ale to jest rynek wlasnie :))
    Jestem krytyczny.Ale rozumowanie w rodzaju "idz tam skad przychodzi tlum" jest
    chyba nie na miejscu na tej liście. Ukłony Tensor1.