  • 1. Data: 2004-11-16 13:02:07
    Temat: Swift za granicę - jak taniej i gdzie??
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    Zadzwoniłem sobie do WBK i pytam się iel będzie mnie kosztować taka
    zabawa - a oni 25euro. Rozumiem ktoś musi za to zapłacić ale kwota
    rzuciła mnie na kolana biorąć po uwagę całość kwoty, która chcę przesłać
    - około 120euro. Jakie tanie alternatywy dla swifta tudzież dla swifta w
    WBK - zaznaczam, ze pieniądze mają znaleźć się na koncie człowieka a nie
    dostarczone do jakiegoś Wester Union.

    JMJ

  • 2. Data: 2004-11-16 13:09:17
    Temat: Re: Swift za granicę - jak taniej i gdzie??
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl> wrote:
> [...]
    > dla swifta w WBK - zaznaczam, ze pieniądze mają znaleźć się na koncie
    > człowieka a nie dostarczone do jakiegoś Wester Union.

    PKO BP lub czekaj do nowego roku ;) (w PKO BP oplata jakos 45 zl)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 3. Data: 2004-11-16 13:12:21
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > PKO BP lub czekaj do nowego roku ;) (w PKO BP oplata jakos 45 zl)

    A jakie to zyczenie ma się spełnic po Nowym Roku ? Sory ale w sprawach
    finansowychnie mam rozeznania.

    JMJ

  • 4. Data: 2004-11-16 13:16:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl> wrote:
    > A jakie to zyczenie ma się spełnic po Nowym Roku ? Sory ale w sprawach
    > finansowychnie mam rozeznania.

    Ma byc wdrozony euroelixir - z kosztami znaaacznie nizszymi niz dotychczas

  • 5. Data: 2004-11-16 15:36:25
    Od: "LCC Poland" <l...@l...com>

    Firma LCC International Zagraniczne Przekazy Pieniężne wszelkie wpłaty na
    zagraniczne konta dokona za pobraniem prowizji 3%, nie mniejszej niż 30 zł,
    a wiec i tak zdecydowanie taniej i szybciej (pieniądze na koncie
    beneficjenta znajdą się najpóźniej następnego dnia roboczego).
    LCC International Sp. z o.o.
    tel. (061) 851 37 74
    l...@l...com
    www.lcctransenvio.com
    Użytkownik "Jacek Maria Jackowski" <j...@w...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:cnctns$nd2$1@mamut.aster.pl...

  • 6. Data: 2004-11-16 17:34:11
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "LCC Poland" <l...@l...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > a wiec i tak zdecydowanie taniej i szybciej (pieniądze na koncie
    > beneficjenta znajdą się najpóźniej następnego dnia roboczego).

    tym razem taniej, a od 1000 EUR...

  • 7. Data: 2004-11-16 18:35:04
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <z...@W...o2.pl> napisal(a):

    > tym razem taniej, a od 1000 EUR...

    Od 1000 EUR to nikt nie będzie powierzał takiej kasy jakiejś
    parabankowej spółce.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie