    From: w...@g...pl (WOJSAL)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mB
    Date: Sat, 1 Feb 2003 22:32:43 +0000 (UTC)

    Szanowny(a) f...@g...pl napisal(a) 1 Feb 2003 20:06:50 +0100:
    >Zastanawiam sie jakie korzysci bedzie mial bank ze sprzedazy funduszy bez
    >prowizji. Pozwolic na odplyw srodkow (niektorzy klienci na pewno sie skusza) i
    >nic z tego nie miec?

    mBank sciagnie mnostwo klientow (z innych bankow ale
    rowniez z funduszy inwestycyjnych).
    Poniewaz obecnie tylko SEB opanowal "trudna" technike
    inwestowania przez Internet, mnostwo klientow funduszy
    inwestycyjnych wycofa swoje srodki z tych funduszy,
    zalozy eKonto i ... pozostanie juz w mBanku, by
    moc normalnie inwestowac przy pomocy myszki, a nie
    przy pomocy kolejki w marmurze (ja skladajac zlecenie
    konwersji jednostek - czolowego funduszu inwestycyjnego,
    w czolowym polskim banku - w marmurze stalem godzine, i to pod
    warunkiem ze bylem jedynym klientem biura maklerskiego).

    Po prostu mBank ma produkt jakich nie maja inne banki.
    Jest pierwszy - i na tym skorzysta.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)