  • Data: 2009-03-16 18:38:24
    Temat: Re: Super okazyjny kredyt na 52 lata
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:gpl359$1liq$1@opal.icpnet.pl...

    > nie, płacisz za każdy przejechany km powyżej limitu np. 30 gr, ale to ile
    > wynosi limit km określone jest w umowie, miałem np. taką że w roku max
    > 40kkm i w ciągu 4 lat 160kkm, można mieć limit 100kkm rocznie, ale to
    > wszystko jest kwestia ceny ;-)

    Eee, to dość cienki układ. No chyba, że pozostałe warunki umowy (marża
    itp.) masz takie, że Ci się to opłaca.

    > za ponadnormatywne zużycie się płaci,

    O ile umowa coś mówi na ten temat.

    > wyobraź sobie, że pożyczyłeś auto na kilka dni i robiłeś z nim "straszne"
    > rzeczy, jak myślisz jak zareaguje na to wypożyczalnia jak będziesz
    > oddawał samochód?

    Ale leasing nie jest przecież wypożyczalnią. Owszem, samochód pozostaje
    własnością TL do czasu wykupu, ale mimo to różnica między ratami
    leasingowymi a opłatami zwykłego najmu jest kolosalna.