  • Data: 2009-03-15 19:24:00
    Temat: Re: Super okazyjny kredyt na 52 lata
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:gphs5j$k5h$1@inews.gazeta.pl...

    > Po każdym miesiącu masz zabezpieczony jeden miesiąc.
    > Po dwóch latach spłaty, w razie wpadki, masz dwa lata zabezpieczone i
    > czas na szukanie innej pracy.

    Ja robię identycznie. W obecnej chwili, w postaci zablokowanej kwoty na
    koncie, mam zabezpieczoną spłatę kredytu na 2 lata (myślę, że wystarczająco
    dużo na znalezienie nowej roboty ;-), a sukcesywnie odkładam na kolejne
    zabezpieczenie. I oprócz tego spłacam kredyt. A jak roboty nie stracę, to
    po prostu spłacę część kredytu szybciej.