  • 31. Data: 2010-04-21 19:49:54
    Temat: Re: Strzały ...
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f0110fa6-62b5-42db-8de4-b1f0731df618@q15g2000yq
    j.googlegroups.com...
    > A niektórych ciał wogóle nie ma....!!!!!!!!!!!
    >
    > Dwóch ciał po prostu nie
    > ma!http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiado
    mosc.html?ticaid=1a078

    Przedchwilą na RMF-ie powiedzieli że zidentyfikowali wszystkich....

    No to kurwa są piloci???

    Co do kokpitu to chyba nie widziałem szyb ani żadnych elementów okien;
    ogólnie czarna dziura.
    Mam wrażenie jekby wszystko wyleciało przodem; czasmi tak wylatuje
    niezapiete dziecko przy czołówce 80km/h.

  • 32. Data: 2010-04-21 20:12:09
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
    > Czyli gdyby u nas rozbi si ruski, to powinny przyjecha ruskie wojska,
    > otoczy teren i nie dopuszcza naszych, na koniec zabra wszystko do siebie.
    > Podobnie gdyby ruski rozbi sie w USA, to amerykanie by nic nie ruszali,
    > tylko wpu cili ruskich kt rzy by okr yli teren itd.
    > Tak?

    Dokładnie.
    I dziwi mnie że w tym kraju, nikt się temu nie dziwi !!!!!!!!!

    Nikt sie nie dziwi bo może aż tylu głupków nie ma dostepu do neta.
    Już widzę jak ruscy otaczają teren w Polsce gdzie rozbił się ich samolot.
    Ty sam chyba siebie próbujesz przekonac do głupoty i nie możesz uwierzyć?

  • 33. Data: 2010-04-22 00:13:04
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    > Mnie najbardziej dziwi, ze nikomu nawet przez mysl nie przejdzie ze to
    > moglby byc zamach (pewnie zeby nie byc wysmianym).
    > Ciekawe jakby zareagowala USA gdyby to ich samolot sie rozbil na
    > terytorium Rosji. Czy pozwoliliby Ruskim grzebac na miejscu wypadku i w
    > ogole dotykac czarnych skrzynek, nie mowiac juz o wywiezieniu ich do
    > Moskwy... a potem jeszcze laskawie ewentualnie cos odeslac... a moze
    > nie... a moze pierwsze 5 sekund, a moze srodkowe 7 minut... itp.

    Dokładnie. Tusk od początku powinien na najwyższym szczeblu dogadac
    się z Putinem odnośnie wysłania naszych wojsk które miałyby ochraniać
    teren - prowadzić tam czynności mające ustalić przyczynę katastrofy.
    Ewentualnie późneij wszytsko przenieść do Polski i tutaj wszystko
    badać.

    Kurwa NIE DO POMYŚLENIA kurwa żeby ruscy badali przyczyny katastrofy
    przed Polską ekipą !!!!!!
    Jakieś kurwa JAJA !!!!!!!!

    calkiem do pomyslenia jezeli tusk jest wspólnikiem - a w tym przypadku jest.

  • 34. Data: 2010-04-22 07:06:58
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > siebie. Podobnie gdyby ruski rozbił sie w USA, to amerykanie by nic nie
    > ruszali, tylko wpuścili ruskich którzy by okrążyli teren itd.

    Nie zrozumiałeś. Na miejscu wypadku powinny być polskie wojska. W Rosji
    polskie wojska w Polsce i w USA też. Ty to jakiś ciemniak jesteś. I zupełnie
    nie patriota. Powtórzę Ci jeszcze raz. Każde miejsce katastrofy rządowej
    zabezpieczają polskie wojska.

  • 35. Data: 2010-04-22 09:55:39
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus"

    No wyglada na to, ze jak ktos tu pisał, tymi róznymi piramidalnymi bzdurami
    ktoś chce przykryć różne szczegóły istotne, zey nikt nie szukał tam, gdzie
    naprawde coś sklopiło.
    Czyli jakaś agentura sieje tony bredni.

    Chyba że to Tusk zaakceptował skład całej delegacji, 4 najważniejszych
    dowódców obok Prezydenta + szef IPN itd.
    Albo jesli to Tuska słowa:
    "... to czarownica, która powinna się poddać eutanazji, a ... to oszust
    ulegający lobby żydowskiemu. "

    No i mamy komfortową sytuację i wszyscy szukaja tam, gdzie nic nie ma.

  • 36. Data: 2010-04-22 10:50:19
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    To na pewno jest silnik, gdzieś na innych serwisach
    jest foto tego samego silnika z tymi samymi ludźmi stojącymi
    obok z innego ujęcia. Z resztą nawet tu widać
    wystające z boku skrzydła.

    Samolot wbił się dziobem w ziemie, pilotów nie znajdą :(
    A prezes być może podczas lądowania przesiadł się do pasażerów
    na tył i dlatego się zachował, w przeciwieństwie do małżonki,
    która siedziała w prezesówce zaraz za pilotami.

    pozdr
    haze

  • 37. Data: 2010-04-22 12:21:16
    Od: "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl>

    --
    Bhastek
    Użytkownik "haze" <a...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    > To na pewno jest silnik, gdzieś na innych serwisach
    > jest foto tego samego silnika z tymi samymi ludźmi stojącymi
    > obok z innego ujęcia. Z resztą nawet tu widać
    > wystające z boku skrzydła.

    Nie przypomina mi to silnika, ale nie jestem fachmanem. A ten trapezowy
    otwór przypominający miejsce na przednią szybę kokpitu to jest co? I to
    jeden z dwóch bocznych czy ten środkowy silnik?
    pozdr.

  • 38. Data: 2010-04-22 12:27:05
    Od: "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl>

    > Nie przypomina mi to silnika, ale nie jestem fachmanem.
    Faktem jest, że po przyjzeniu się kokpitu to to też nie przypomina.

    pozdr.

  • 40. Data: 2010-04-22 13:35:54
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    W samolocie byli uzbrojeni funkcjonariusze BOR. Zaladowana bron + dodatkowe
    magazynki mogly wybuchac przy pozarze i rozbiciu samolotu.

    Leszek

  • 39. Data: 2010-04-22 13:35:54
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>