  • Data: 2010-04-23 20:39:49
    Temat: Re: Strzały ...
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu <a...@g...com> pisze:

    > Totusie - powiem ci, że - jako Polak - chętnie za ten post dał bym ci
    > porządnie w mordę (chociaż wcale nie jestem zwolennikiem Kaczyńskich -
    > co wielokrotnie tutaj udowadniałem). Skurwysynu - prezydent Polski nie
    > żyje ginąc w wyjątkowo dziwnych oklicznościach - a ty sobie kurwa jaja
    > z tego robisz - chuju ?.

    Prezydent RP Lech Kaczyński zginął w okolicznościach które *da* się
    wyjaśnić prostym wypadkiem w trakcie "nadgorliwej" próby lądowania.
    Tylko że *psim obowiązkiem* wszystkich instytucji RP to badających jest
    sprawdzenie (wykluczenie lub potwierdzenie) "innych wyjaśnień" a w
    szczególności celowego działania "stron trzecich" bez względu czy to
    uważają za bardzo czy za mało prawdopodobne, politycznie korzystne czy
    niekorzystne. Wierz *i sprawdzaj*.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Na zaślepienie serc nie ma lekarstwa.