  • Data: 2010-04-22 00:13:04
    Temat: Re: Strzały ...
    Od: "maniana" <g...@c...es> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5ec18439-b88c-4f6a-b4c4-8a89b11424cd@c21g2000yq
    k.googlegroups.com...
    > Mnie najbardziej dziwi, ze nikomu nawet przez mysl nie przejdzie ze to
    > moglby byc zamach (pewnie zeby nie byc wysmianym).
    > Ciekawe jakby zareagowala USA gdyby to ich samolot sie rozbil na
    > terytorium Rosji. Czy pozwoliliby Ruskim grzebac na miejscu wypadku i w
    > ogole dotykac czarnych skrzynek, nie mowiac juz o wywiezieniu ich do
    > Moskwy... a potem jeszcze laskawie ewentualnie cos odeslac... a moze
    > nie... a moze pierwsze 5 sekund, a moze srodkowe 7 minut... itp.

    Dokładnie. Tusk od początku powinien na najwyższym szczeblu dogadac
    się z Putinem odnośnie wysłania naszych wojsk które miałyby ochraniać
    teren - prowadzić tam czynności mające ustalić przyczynę katastrofy.
    Ewentualnie późneij wszytsko przenieść do Polski i tutaj wszystko
    badać.

    Kurwa NIE DO POMYŚLENIA kurwa żeby ruscy badali przyczyny katastrofy
    przed Polską ekipą !!!!!!
    Jakieś kurwa JAJA !!!!!!!!

    calkiem do pomyslenia jezeli tusk jest wspólnikiem - a w tym przypadku jest.