  • Data: 2016-05-27 22:12:49
    Temat: Re: Statystyczny frankowicz
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Chmielewski pisze tak:

    > CBDU :)
    >
    > Jak się ma słabą i niestabilną walutę jak PLN, to się nie
    > spekuluje całym majątkiem życia.

    Ja wiedziałem że tak będzie. Ja wiedziałem. Trzeba było szybko się
    sprężyć i przyjąć euro, przykleić się do okrętu i mówić płyniemy ;)

    Jak w tym kawale ile ma diety amerykański żołnierz? 7 dolarów na dzień
    ruski generał na to, to niemożliwe żeby zjeść 3 metry kartofli
    dziennie.

    Nie potrzebujemy kartofli. Potrzebujemy samochodów.

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!