  • 1. Data: 2015-07-09 04:02:44
    Temat: Startuję z reklamami
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Możecie mnie wspierać poprzez korzystanie z reklam, które zamieszczam u siebie.
    [w ten sposób rozreklamuję moje boje z sądami i wykażę, że bez etatu na uczelni
    nie zdołam niczego wskórać przed_tymi_sądami/w_tych_sądach]

    Obiecuję, że będę modlił się za tych, którzy pomogą mi w zarobku, a że modlitwa
    bez ofiary finansowej jest dla Boga niemiłą -- będę płacił na Wasze Kościoły,
    o ile zdołam zrozumieć, na który Kościół ile mam wpłacić. Ogólnie mogę chyba
    zadeklarować połowę z tego, co mi pozostanie po zapłaceniu podatków. Tak oto
    i Kościół będzie syty i ja (owca bankowa) będę cały. ;)

    Czynię ;) postępy w pisaniu -- za chwilę powymieniam to, co generowały automagi
    typu Libre na efekty moich własnych wysiłków. :) Dopasowywanie w htm tego, co
    pisałem w doc i zamieniałem automagicznie na pdf jest (jakby to określić) niezbyt
    wdzięcznym zadaniem.

    Tutaj: http://eneuel.w.duna.pl/ promuję Citiego, który mnie ściął niedawno na 3 plny.
    :)
    Ciągle zapominam o zadzwonieniu tam -- a z WWW nie mogę złożyć reklamacji, bo Citi
    zgłasza jakieś problemy... Wkrótce przystąpię do reklamowania innych produktów,
    także i niebankowych. Za każdy [jak to pisał kustosz Eugeniusz Makulski z Lichenia
    Starego, chyba od św, Doroty] grosz składam serdeczne Bóg zapłać i sam (o ile zdołam
    pojąć komu i ile) zapłacę bezzwłocznie połowę z tego co mi zostanie po odliczeniu
    podatków. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-07-09 08:23:46
    Temat: Re: Startuję z reklamami
    Od: jj <p...@w...pl>

    Podoba mi się totalna "old-schoolowość" tej stronki, normalnie jakbym wrócił do lato
    90tych i gophera :D (dla mlodszych - takie cos przed przegladarkami www, jak jeszcze
    www nie bylo) :D
    jj

  • 3. Data: 2015-07-09 15:19:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jj" 3...@g...co

    : Podoba mi się totalna "old-schoolowość" tej stronki,

    To dobrze. :) Bo raczej tak pozostanie. Może będą kolumny/szpalty. (raczej
    na pewno będą) Ale ogólnie ma to być prymitywnie proste. Być może poziomo
    zamieszczę reklamy kont/rachunków; pionowo -- kart kredytowych i kredytów;
    lokaty itp. oszczędności będą ,,kwadratowe'' -- takie, jak Expandera, ale
    w lepszym ;) miejscu. Tak czy siak -- zamierzam to jakoś usystematyzować.

    : normalnie jakbym wrócił do lato 90tych i gophera :D
    : (dla mlodszych - takie cos przed przegladarkami www,
    : jak jeszcze www nie bylo) :D

    BTW Expandera -- 4.5% na 40 kpln to raczej niezbyt dobry interes
    wbrew pozorom, bo tylko na jeden miesiąc. 1% od 40 kpln to 400 pln
    rocznie, czyli miesięcznie raptem 33 pln -- a trzeba poświęcić
    czas na uruchomienie/otwarcie...

    (4.5-3.25)*.81=1,0125

    Zakładam, że lokatę na 3.25% można znaleźć bez trudu
    a MBelka zabiera 19% -- nie wiem dokładnie, ile zabiera.

    1,0125*400/12=33,75 <-- niecałe 34 pln, ale kosztem czasu

    Dobrze liczę?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-07-09 16:32:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mnlsci$7cr$...@n...news.atman.pl

    > w lepszym ;) miejscu. Tak czy siak -- zamierzam to jakoś usystematyzować.

    Mogę (chyba mogę) jeszcze/dodatkowo pogrupować i zgromadzić wszystko w jednym
    miejscu:

    konta bez %%
    '-Citi
    konta oszczędnościowe
    |-Getin (nie wiem, czy getin daje mmi zysk)
    '-Eurobank 4,5% <0, 3kpln>
    lokaty
    '-Expander 4,5% <10kpln, 40kpln> 1 miesiąc
    kredyty
    '-nie wiem, bo nie korzystam ;)
    karty kredytowe
    |-Citi bez tabletu
    '-Citi z tabletem

    I pod każdą z tych linijek wrzucić stosowny link[ dający mi bezduszny zysk
    finansowy].

    Ale zasada prosta -- wszystko w prostych edytorach takich,
    jak edytor Totalnego Commandera. To prosty edytor, ale
    już kolorujący.

    Przejdę z 'windows-1250' na 'iso-8859-2' -- choć nie wiem, w jakim celu. :)
    (już przechodzę, ale na wszelki wypadek zachowam także pliki w 'windows-1250')
    Nie jest to trudne, zważywszy na OE. ;) Wiem, że są stosowne edytory, ale
    kiedyś to już przerabiałem -- i raczej nie chcę z tego korzystać. :)

    -=============================-

    Mogę też budować bazę m@ilową -- o czym zahaczyłem do (; Nowego. ;)

    -=============================-

    Zamierzam dorzucić też różne fotki -- choćby wróbla pstrykniętego
    komórką (bezczelny, w ogóle nie bał się mnie? -- wróbel to małe
    piwo; ważka usiadła mi na nosie i nie chciała odfrunąć mimo moich
    interwencji) czy łabędzia (też pstrykniętego komórką) z obciętymi
    skrzydłami -- barbarzyństwo!!!

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Precyzowanie mich planów związanych z rządzeniem po wyborach.

    () prawo będzie niekorupcjogenne, czyli proste, logiczne, merytoryczne; [;)]
    przede wszystkim nie będzie wyjątków, co ukazuje poniższy punkt dotyczący
    dofinansowywania dzieci

    () 500 złotych miesięcznie na każde dziecko -- bez względu: na płeć
    dziecka, wybarwienie skóry dziecka, wybarwienie skóry matki,
    wybarwienie skóry ojca, kolor oczu dziecka, kolor oczu matki,
    kolor oczu ojca, przekonania religijne dziecka, przekonania
    religijne matki, przekonania religijne ojca, etniczność matki,
    etniczność ojca; wiek matki, wiek ojca, wiek babć, wiek dziadków,
    wiek cioć, wiek stryjenek; wiek dziecka, wiek stryjów, wiek wujków
    itd... [chyba dobrze zakamuflowałem 'wiek dziecka'; zawsze można
    coś dorzucić lub rozbić babcie na babcie od strony matki o babcie
    od strony ojca; ważne, aby ustawa została przegłosowana, później
    pójdzie z górki -- prawo jest świętością i musi być respektowane
    bez względu na to, jakie to prawo jest]

    () w sprawie in vitro oraz małżeństw partnerskich [pedałów, lesbijek,
    i innych dewiantów] wypowiem się później; ogólnie preferować
    będę wyrozumiałość światopoglądową i tolerancję -- czyli pokój
    i miłosierdzie; pamiętajmy o tym, że zgoda buduje a niezgoda
    rujnuje [czyli pomiędzy mych przeciwników należy siać niezgodę,
    aby rujnować tychże przeciwników; najlepiej kłócić ich za pomocą
    pomówień, niedomówień, intryg, szantażu, strachu...]

  • 5. Data: 2015-07-09 17:29:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mnm0mo$bck$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > od strony ojca; ważne, aby ustawa została przegłosowana, później
    > pójdzie z górki -- prawo jest świętością i musi być respektowane

    http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfab
    etycznie/kaczmarskiego/e/epitafium_dla_sowizdrzala.p
    hp
    Czego się nie da zniszczyć -- z tego trzeba szydzić.
    https://www.youtube.com/watch?v=L5sCm9-FX2Y

> [...]
    > aby rujnować tychże przeciwników; najlepiej kłócić ich za pomocą
    > pomówień, niedomówień, intryg, szantażu, strachu...]

    Kiedyś na to powołałem się. Nie wiedziałem, że padnę tego ofiarą.

    Już mi płomień twarz osmalił,
    Już się zbiera gwarna gawiedź,
    Już się inkwizytor chwali,
    Paląc ku poprawie.

    Już do domu dymem wracam,
    Szarpię drzwiami zhańbionymi,
    Matka ściera łzy przy pracy,
    Bo jej w oczy dymi.

    Moją matkę przed kilkunastu laty (właśnie wtedy, gdy powoływałem
    się na tę opowieść) też przekonano do tego, że dla dobra mojej
    duszy warto mnie nieco ;) utrapić. Moja matka też płakała nie
    dlatego, że ,,płonąłem'' (bo to ,,płonięcie'' dla dobra mej
    duszy było) a nad tym, że ją dym gryzł w jej oczęta...

    -=-

    Teksty Jacka Kaczmarskiego są oparte o rzeczywistość. Widać, że Kaczmarski
    w trakcie swego życia dorastał/dojrzewał, ale chyba zawsze pisał nie po to,
    aby zagłuszyć ciszę, lecz po to, aby coś ciekawego opowiedzieć. Wsłuchiwanie
    się w jego teksty jest przyjemnością -- bo te piosenki o czymś opowiadają;
    ukazują Europę (do której tak dążymy jak Bruno do Moskwy) i Związek Radziecki
    widziany różnymi oczami; opisując różne ciekawostki historyczne...

    Kaczmarski zmarł młodo, w roku 204, 10 kwietnia -- data łatwa do zapamiętania.

    BTW -- też z rodu Kacząt. ;)
    (Kaczmarski, Kaczyński, Kaczorowski, Kaczmarek, DonaldT...)

    -=-

    Dziś moja matka już wie o tym, że niekoniecznie utrapienia są dobre. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-08-03 21:43:50
    Od: Kazek <n...@p...onet.pl>

    W dniu 09.07.2015 o 17:29, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]

    > zapamiętania.
    >
    > BTW -- też z rodu Kacząt. ;)
    > (Kaczmarski, Kaczyński, Kaczorowski, Kaczmarek, DonaldT...)

    Czy chodzi Ci o Jacka Kaczmarskiego, tego, którego Łysiak nazywa
    polakożercą?

    Może wieszcz dlaczego?

    Dołączam różne wyrazy,
    Kazek

  • 7. Data: 2015-08-03 23:26:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kazek" mpogal$e4k$...@n...news.atman.pl

    > Czy chodzi Ci o Jacka Kaczmarskiego, tego, którego Łysiak nazywa polakożercą?

    Nie wiem -- IMO nie znam Łysiaka.

    > Może wieszcz dlaczego?

    Nie wiem.

    [Kaczmarski to taki sobie Polak -- Kaczmarski jest uczciwy,
    a Polacy nie są uczciwi... ponadto Kaczmarski jest mądry,
    a Polacy nie sa mądrzy...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-08-04 22:55:20
    Od: Kazek <n...@p...onet.pl>

    W dniu 03.08.2015 o 23:26, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    >
    > [Kaczmarski to taki sobie Polak -- Kaczmarski jest uczciwy,
    > a Polacy nie są uczciwi... ponadto Kaczmarski jest mądry,

    To niniejszym informuję - cyt. z W.Łysiaka:

    "Przez całą drugą połowę lat 90-tych opluwał polski Kościół, "polski
    antysemityzm" i wszelkie "polactwo" hurtem. Wyemigrował do Australii
    tłumacząc że robi to dlatego iż nienawidzi Polaków. Tam udzielał prasie
    wywiadów w których wszystko co polskie (papieża, religię, patriotyzm)
    odsądzał od czci i wiary bez przerwy wałkując mantrę "polskiego
    antysemityzmu",

    ...albo to też jest mocne:

    "mało kto wie że ów wojujący Żyd pojednał się na wiedeńskim szpitalnym
    łóżku z chrześcijańskim Bogiem przyjmując wiarę katolicką, którą tyle
    lat ganił jak wredny kult. Tak na wszelki wypadek.'

    ...ale najlepsze jest to, że wielbiciele J.Kaczmarskiego zaraz
    skomentowali to tak:

    !!!! Waldemar Łysiak mija się z prawdą, ponieważ fakt chrztu miał
    miejsce tuż przed śmiercią Poety, w Gdańsku a nie na "wiedeńskim łóżku"
    jak sugeruje Łysiak. Uważamy również, że zarówno okoliczności udzielenia
    tego sakramentu jak i przyczyny dla których tak się stało, są zbyt
    niejasne by formułować tak kategoryczne stwierdzenia jak Łysiak. !!!!

    Aleś se lidera wybrał, hehehe....

    Dołączam różne wyrazy,
    Kazek

  • 9. Data: 2015-08-05 01:11:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kazek" mpr8so$95s$...@n...news.atman.pl

    > To niniejszym informuję - cyt. z W.Łysiaka:

    > "Przez całą drugą połowę lat 90-tych opluwał polski Kościół, "polski

    Czyli jaki Kościół? W UK głównym jest anglikański, w RP głównym
    jest rzymskokatolicki. Mniemam, że ów Łysiak nie wie nawet tego,
    jaka jest struktura tego ,,polskiego'' Kościoła. ;)

    > antysemityzm" i wszelkie "polactwo" hurtem.

    Inni nazywają Kaczmarsiego bardem Solidarności.

    > Wyemigrował do Australii

    To akurat wiele źródeł potwierdza. ;)

    > tłumacząc że robi to dlatego iż nienawidzi Polaków. Tam udzielał prasie

    Znam masę wywiadów Karczmarskiego -- w żadnym Kaczmarski tak nie mówi.
    Znam wybrane? -- czy Łysiak mija się z prawdą?

    > wywiadów w których wszystko co polskie (papieża, religię, patriotyzm)

    Łomatko!!! Którego papieża?

    papież w zbroi w ubóstwie tkwi tłuszcza z której grosza katedry się wznosi?
    http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfab
    etycznie/kaczmarskiego/m/marcin_luter.php

    Kaczmarski wciela się w Lutra. :) I oczywiście pisze o tamtych czasach.

    Nienawidzi Polski? Przestrzega Polaków przed owczym pędem do Zjednoczonej
    Europy. (przed Rosją też Przestrzega; i przed Urbanem oraz Jaruzelskim)

    > odsądzał od czci i wiary bez przerwy wałkując mantrę "polskiego antysemityzmu",

    Zacytuj tę mantrę. :)

    > ...albo to też jest mocne:

    Ale czy prawdziwe?

    > "mało kto wie że ów wojujący Żyd pojednał się na wiedeńskim szpitalnym
    > łóżku z chrześcijańskim Bogiem przyjmując wiarę katolicką, którą tyle
    > lat ganił jak wredny kult. Tak na wszelki wypadek.'

    W trakcie tego jednania nie był już przytomny.
    Ochrzczono go na prośbę jego żony, bez jego
    zgody, a nawet być może (niemal na pewno) bez jego wiedzy.

> [...]

    > tego sakramentu jak i przyczyny dla których tak się stało, są zbyt
    > niejasne by formułować tak kategoryczne stwierdzenia jak Łysiak. !!!!

    Ty wybrałeś krytyka. :) Równie mocny w temacie Kaczmarskiego jak JUrban. :)

    > Dołączam różne wyrazy,

    Kaczmarski śpiewał prawdę -- albo choć to, co uznawał za prawdę.
    Opisuje w swej twórczości bardzo starannie historię -- popularyzując ją.
    W czasie stanu wojennego zasłynął na świecie jako Bard Solidarności
    naśmiewający się z komuny i Jaruzelskiego. Jego twórczość można by
    postawić obok zaborowej, tworzonej ,,ku pokrzepieniu serc i dusz''.

    Jako ów Bard naraził się wielkim tego świat i chyba trochę zbyt
    pochopnie ocenił świat -- widać u JKaczmarskiego dorastanie,
    dojrzewanie. :)

    Kaczmarski był człowiekiem niezwyke mądrym a jego twórczość (im
    późniejsza tym lepsza) zawierała przede wszystkim treść -- ładnie
    podaną, zwykle prawdziwą, choć czasami **trochę** tendencyjną...

    Ruski czołg
    gąsienicami zagrzebany w piach nad Wisłą
    http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfab
    etycznie/kaczmarskiego/c/czolg.php

    nie rozumie powodów swej bezczynności. Ja też jej nie znam, ale uważam, że klucz
    tej bezczynności leżał nie w rękach Stalina, lecz w rękach żydowskich. W czasie
    powstań żydowskich lata 1943 żydzi walczyli w izolacji, o czym tłuczono po wojnie
    dzieciom w podstawówkach -- mnie chociażby, nazywając AK armią stojącą z bronią
    u nogi. Dowódcy AK bronią się, tłumacząc, że AK walczyła tak, jak mogła:
    destabilizując sytuację na zapleczu frontu; rwąc linie kolejowe prowadzące
    na front wschodni; przekazując tajne informacje wywiadowi brytyjskiemu;
    szkoląc cichociemnych...

    Ruski czołg nie walczy dla Polaków -- zaczekać ma na wybicie osamotnionych Polaków.
    W istocie jednak ani Powstanie Warszawskie nie jest akcją odosobnioną, ani Polacy
    nie pragną wsparcia Armią Czerwoną -- Stalin morduje przywódców AK biorących udział
    w akcji Burza, której częścią jest **tak zwane** Powstanie Warszawskie. Warszawiacy
    podporządkowują się Komendzie Głównej Armii Krajowej -- aby walczyć nie o zwycięstwo,
    lecz o prawa kombatanckie i własne życie. Pod koniec lipca słychać w Warszawie
    kanonady
    radzieckich armat, ale Krasna Armia nie wkracza -- początkowo nawet cofa się, aby
    umożliwić
    Niemcom wprowadzenie do Waszrszawy niemieckich wojsk frontowych z pełnymi tego
    konsekwencjami -- warszawiacy mogą stawić czoła zaplecznym garnizonom, nie wojskom
    frontowym. Co więcej -- żołnierze Brygady Spadocronowej nie przylecieli na pomoc
    wbrew
    nadziejom i prośbom Komorowskiego... Zostali wysłani na śmierć pod Arnhem... Polskie
    lotniska (już polskie -- już po Teheranie) nie doczekały się rajdów amerykańskich
    bombowców.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Konferencja_tehera%C5%
    84ska
    Amerykanie niby wysłali pomoc, ale dopiero w połowie września i wylądowali na
    dalekich
    tyłach sowieckich, gdzie wzięli udział we wspieraniu Sowietów... Wprawdzie od
    początku
    sierpnia Warszawa otrzymuje pomoc, ale zdecydowanie niewystarczającą...

    Ruski czołg nie jest jedynym, który nie rozumie, dlaczego Wisły nie wziął z biegu...
    Ale odpowiedź znają warszawiacy. Stają do walki nie po to, aby bronić Warszawy, lecz
    po to, by **umierać godnie** i aby uzyskać prawa kombatanckie -- wyrok na siebie
    podpisali rok wcześniej, opuszczając żydów. Wygrana -- to śmierć z rąk sowieckich,
    brak walki -- śmierć z rąk Niemieckich! Niemcy opuszczający Warszawę latem 1944 roku
    rzucają Polakom rękawicę/wyzwanie -- walczcie, jeśli chcecie żyć!!!

    I Polacy przyjęli wyzwanie. Stanęli do walki osamotnieni, jak chcieli tego żydzi.
    Rosjanie słali pomoc, Amerykanie, Brytyjczycy... Ale ta pomoc niewiele mogła dać.
    Polacy nie walczyli o wygraną, ale o honor, o życie o prawa kombatanckie. Stalin
    budował w Europie nowy ład -- mordował Polaków, aby mieć ,,święty'' spokój. Nie
    czynił tego bez przyzwolenia Zachodu -- cel (pokój w Europie) uświęcał środki.

    Rajd z połowy września 1944 roku pokazać miał możliwości logistyczne Ameryki.
    (czyli żydów) Niemcy nie byli do końca zezwierzęceni -- byli sentymentalni
    na swój sposób. Symbolicznie rozpoczynają II wojnę światową, najlepsza ich
    armata salutuje [lepiej nie pisać jak] -- ma kaliber 88 mm... Frontowi
    Niemcy karmili mego ojca - ojciec tym, co dostał od Niemców, musiał
    dzielić się z sołdatami, którym pod przymusem służył jego ojciec...

    Francuzi podejmą walkę i otrzymają wsparcie -- Paryż nie runie w gruzach.
    Ale Warszawie los przygotowano odmienny... Na pocieszenie ;) Amerykanie
    zrównują z ziemia niemieckie miasta, w tym polskie Drezno -- rękami
    polskich lotników, którzy ponoć płakali podczas tego bombardowania...
    Amerykanie szykują się do kończenia wojny z Japonią -- niszczenie
    miast niemieckich ma być wytłumaczeniem dla bombardowania jądrowego...
    Bombardowania, które następuje pomimo tego, że Stalin na czas postawi
    (chyba milionową) armie do dyspozycji...

    Polscy piloci w Wielkiej Brytanii niekoniecznie po wojnie zostaną bohaterami.

    -=-

    Posłuchaj Kaczmarskiego -- zamiast W.Łysiaka. :)
    Ja też nie słucham tego, co mówią inni o Tobie.

    -=-

    Szkoda mi czasu, ale nie mogłem tego tak pozostawić.
    [sądy będą miały mniej do czytania -- poematów ;) nie
    będzie, skoro czas swój straciłem na obronę jednego
    z największych Polaków przełomu XX i XXI wieku]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Zapraszam do banerów. :) Usunąłem nieco wolnego miejsca z pnia. :)
    (jak już pisałem -- zyskiem dzielę się z bliźnimi)

  • 10. Data: 2015-08-05 22:45:07
    Od: Kazek <n...@p...onet.pl>

    W dniu 05.08.2015 o 01:11, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:>
> [...]
    > jest rzymskokatolicki. Mniemam, że ów Łysiak nie wie nawet tego,
    > jaka jest struktura tego ,,polskiego'' Kościoła. ;)

    (...)

    > Znam masę wywiadów Karczmarskiego -- w żadnym Kaczmarski tak nie mówi.
    > Znam wybrane? -- czy Łysiak mija się z prawdą?

    > Łomatko!!! Którego papieża?

    (...)

    ...nawet nie chce mi się dalej czytać tych bredni, nie chcę schodzić
    poniżej pewnego poziomu.

    Zobacz: http://www.mojakarteczka.pl/karteczka/10744

    Dołączam różne wyrazy,
    Kazek