  • 1. Data: 2015-07-09 08:10:48
    Temat: Lokaty w góre ??
    Od: pawLo <P...@o...pl>

    coraz wiecej reklam ze loakty w gore, eurobank, getin itd, cos sie
    ruszyło ?:)

  • 2. Data: 2015-07-09 10:11:44
    Temat: Re: Lokaty w góre ??
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 9 Jul 2015 08:10:48 +0200, pawLo <P...@o...pl>
    wrote:

    >coraz wiecej reklam ze loakty w gore, eurobank, getin itd, cos sie
    >ruszyło ?:)
    A wczoraj mialem info z ideabanku gdzie mi sie konczy lokata zebym
    szybko zamawial nowa bo moze juz od dzis lub od jutra obniza
    oprocentowanie :) I tak sobie myslalem ze skoro namawiaja na szybka
    decyzje to beda podwyzszac ;)

    To gdzie teraz dają najwięcej % ale bez limitu wsadu typu 10k czy 20k
    i bez innych dodatków typu konto i karta?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2015-07-09 11:53:24
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    https://www.lionsbank.pl/

  • 4. Data: 2015-07-09 20:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WAM n...@n...nopl.pl ...

> [...]
    > szybko zamawial nowa bo moze juz od dzis lub od jutra obniza
    > oprocentowanie :) I tak sobie myslalem ze skoro namawiaja na szybka

    To chyba nie tak.
    Kazdy sprzedawca bedzie cie namawiał na klepniecie dealu zeby:
    - miec deal zamkniety
    - nie wracac do sprawy i nie tracic czasu na niezdecydowanego klienta.

  • 5. Data: 2015-07-09 20:26:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 09 Jul 2015 11:53:24 +0200, Crimi <r...@w...pl> wrote:

    >https://www.lionsbank.pl/
    lionsbank odpada bo sprawdzają sumę sald uwzględniając ideabank :)

    WAM

  • 6. Data: 2015-07-09 20:28:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 9 Jul 2015 18:00:39 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >To chyba nie tak.
    >Kazdy sprzedawca bedzie cie namawiał na klepniecie dealu zeby:
    >- miec deal zamkniety
    >- nie wracac do sprawy i nie tracic czasu na niezdecydowanego klienta.
    Tak, ten tak namawial ze moge (musze) juz (wczoraj) zamowic nowa
    lokate aby sie zalapac na % ktore sa obecnie. Z ciekawosci wszedlem i
    sprawdzilem ze zakladajac wczoraj lokate trzebaby ja zasilic do 13.07.
    Moja obecna lokata konczy sie 14.07 i przypomnial mi o tym wlasnie ten
    sprzedawca. Takze namawial mnie na niemozliwy uklad.

    WAM

  • 7. Data: 2015-07-10 00:16:09
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    pawLo wrote:
    > coraz wiecej reklam ze loakty w gore, eurobank, getin itd, cos sie
    > ruszyło ?:)

    ale mowisz o jakis lokatach shit typu 4% dla kwoty = miesieczny wplyw z
    wynagrodzenia/max 5000 albo max 10 000 bez warunkow dodatkowych?

    Mam sporo i szukam lokat gdzie moge duzo ulokowac.

  • 8. Data: 2015-07-10 05:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WAM n...@n...nopl.pl ...

> [...]
    > Moja obecna lokata konczy sie 14.07 i przypomnial mi o tym wlasnie ten
    > sprzedawca. Takze namawial mnie na niemozliwy uklad.

    Raczej nie.
    W idea norma jest, ze ustawiaja nowa lokate na zapas jak jeszcze stara jest
    aktywna - chca miec pewnosc, ze klepniesz u nich an ie przeniesiesz kasy
    gdzies indziej.

    Ja tylko sugerowałem, ze dla sprzedawcy wazniejsze jest to, zeby
    przyklepnał sprzedaz niz to, zeby ie wydymac na procencie ktory za chwile
    wzrosnie.

  • 9. Data: 2015-07-14 09:39:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 09 Jul 2015 10:11:44 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

> [...]
    >szybko zamawial nowa bo moze juz od dzis lub od jutra obniza
    >oprocentowanie :) I tak sobie myslalem ze skoro namawiaja na szybka
    Poganiali na 2,9% (nie skorzystałem) i podwyższyli :)
    http://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-b
    ezkonkurencyjna
    KARTA PRODUKTU LOKATA BEZKONKURENCYJNA
    (obowiązuje od 13 lipca 2015 r.)
    Oferta Lokata BEZKONKURENCYJNA (,,Lokata") jest ważna od dnia 13 lipca
    2015 r. do odwołania jednak nie krócej niż do dnia 14 lipca 2015 r.
    Minimalna kwota Lokaty 1000 PLN
    Maksymalna kwota Lokaty 1 000 000 PLN
    Okres umowny 4 miesiące
    Rodzaj stopy procentowej Stała
    Oprocentowanie nominalne 3,15% w skali roku

    WAM

  • 10. Data: 2015-07-17 00:49:52
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Budzik napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >
    >Ja tylko sugerowałem, ze dla sprzedawcy wazniejsze jest to, zeby
    >przyklepnał sprzedaz niz to, zeby ie wydymac na procencie ktory za chwile

    W przypadku Idei potwierdzam. Kiedyś pan po nieudanej próbie
    namówienia na strukturę (pamiętam, że w porównaniu z innymi bankami
    nieskomplikowanej) sam zaofiarował się wygenerować wnioski na zwykłe
    lokaty wg moich dyspozycji, co niezwłocznie i bezbłędnie uczynił.
    Ale ZTCP też potrafią długo molestować o rozmowę... Może ze starań
    też są rozliczni?
    I ciekawostka, z Idei do mnie zawsze próbowali się dodzwonić/mailowali
    panowie, nigdy panie. Reguła?

    Arek