  • 1. Data: 2015-07-07 12:44:47
    Temat: Getiny wy moje kochane
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Zakładam tzw. "lokatę słoneczną", dla "nowych środków" na
    secure.getinbank.pl.

    1) Klikam zielony przycisk "załóż"
    2) Stan twoich środków na 7.7.2015 = 0.00 PLN (w rzeczywistości mam tam
    kilka lokat na sumę większą niż 0 PLN, czyli już "jest dobrze")
    3) Pole wyboru "Przelew z rachunku": jedyny wybór to "Inne - opłać później",
    skutek: otwiera się strona ERROR 403 - forbidden.

    Po ponownym zalogowaniu udaje mi się złożyć wniosek o lokatę. No to chcę
    podejrzeć numer konta dla nowej lokaty, aby zweryfikować z tym co przyszło
    mailem: Lokaty -> Oczekujące. Najeżdzam myszą na lokatę, klikam raz, dwa
    razy - nic się nie dzieje.

    System informatyczny tego banku to groza i rozpacz!!!