    From: "Janek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Starszy pan traci fortunę gubiąc karty płatnicze
    Date: Mon, 19 Aug 2002 01:07:45 +0200

    Użytkownik "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aji4fu$qbp$1@news2.tpi.pl...
    > http://www.se.com.pl/iso/dzisiaj/Regiony/KatNews/kat
    news_1.shtml

    > Mnie zastanowiło, że bank żeruje na naiwnym inwalidzie i każe mu płacić za
    > długi narobione nie na jego nazwisko.

    Z tekstu:
    "Utraciłem wszystkie dokumenty razem z kartą Visa. Złodziej przez cały dzień
    robił zakupy na moją kartę w Czechach. Obłowił się na około 15.000 zł.
    Zastrzeżenie tej karty nie mogło zadziałać w systemie, bo klient zgłosił
    telefonicznie kradzież karty na swoje prawidłowo brzmiące nazwisko:
    Chowaniec. Tymczasem ktoś posługiwał się kartą wystawioną na nazwisko
    Choganiec, a nie taka karta była zgłoszona jako skradziona - dodaje dyrektor
    Piotr Nadler"

    Ktoś kogoś robi w konia - chyba pisarz Piotr Wróbel czytelników

    Poszkodowany jest bogatym VIPem jeśli na jego VisaGOLD PKO BP można kupić za
    15 tys. (bo na żadną inną visę PKO tyle na dzień wziąć się nie da)
    a takich obsługuje się honorami i żadne literówki w nazwisku nie przeszkodzą

    Nie da się przez 2 tygodnie używać zastrzeżonej. Zastrzeżenie oprócz
    telefonu musi być pisemne.

    A jeśli to prawda to starszy Pan z uśmiechem na twarzy może olać bank
    podając go do sądu .
    Jest w końcu bogatym człowiekiem. Stać Go.