    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Starszy pan traci fortunę gubiąc karty płatnicze
    Date: Sat, 17 Aug 2002 08:09:44 +0200

    Użytkownik No Name <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@w...pl...

    > Obawiam się, że cała informacja prasowa jest wyssana z palca.

    Jak to w SE...

    > Nie trzyma
    > się kupy - z jednej strony inwalida - z drugiej podróżnik i to
    > niefrasobliwy, spore limity etc. Miałem okazję zapoznać się z warsztatem
    > tworzenia takich informacji prasowych - najpierw wymyśla się info, potem
    > fikcyjne osoby, zleca się fotografowi zdjęcia - podobnie jak z
    > aktorem, co jako doktor reklamuje pigułki.

    Zastrzega sie karte O NUMERZE .... wystawiona na .... zamieszkalego w .....
    Jesli podal numer karty do zastrzezenia to dlaczego byla dalej aktywna?
    Jesli nie znal numeru to dlaczego po podaniu prawidlowych swoich danych
    komuter mu "dopasowal" niewlasciwa karte? Przeciez blad polegal tylko na
    tym, ze mu blednie wydrukowano nazwisko na karcie. Numer tez byl bledny...?
    To karte tez z mu bank wydal "nie jego"? W takim razie bank odpowiada w
    calosci, a nie w czesci.
    IMHO jedna wielka bzdura wyssana z palca.
    Albo czegos istotnego nie ma w tym artykule.
    W takiej postaci jest IMHO bezwartosciowy.

    --
    Pozdrowienia
    ---