  • Data: 2003-10-09 22:11:35
    Temat: Re: Stała cyfra kontrolna
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a g...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    Oczywiście :-O

    > wracajac do pierwotnego pytania - jestem zdecydowanie przeciw. mam
    > kilka kont w mbanku i na pierwszy rzut oka odrozniam je wlasnie po
    > liczbie (cyfrach :-))
    > jest to znacznie latwiejsze niz po koncowkach.

    Dla mnie najlepszym rozwiązaniem byłaby możliwośc nazwania poszczególnych
    kont ale pewnie ja jestem jakiś inny.
    Co do cyfr kontrolnych to często w różnego rodzaju instytucjach zdarza się
    że ludzie podają błędne konta lub np. bez prefiksu.
    W takim przypadku stała liczba kontrolna miała by sens.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert