  • Data: 2003-10-02 14:35:56
    Temat: Re: Stała cyfra kontrolna
    Od: "david" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Hej
    > Mam pytanie - czy są jeszcze jakieś inne banki poza PKO-Inteligo które
    mają
    > stałącyfrękontrolną - jeżeli tak to proszę podajcie numer rozliczeniowy i
    > wartośc tej cyfry.
    > Dzieki!!!

    stała cyfra kontrolna wynika z tego że PKO zaczął stosować projekty NRB
    zanim uchwalono ostateczną wersję jak nr NRB ma wyglądać, do czerwca
    przyszłego roku to MUSI się zmienić gdyż jak wiadomo cyfra kontrolna to
    wynik z pewnego algorytmu i dla każdego rachunku nie może on być taki sam.
    ja znam tylko PKO BP ze stałą (już niedługo) cyfrą kontrolną.

    pozdr
    david