  • Data: 2003-10-02 15:37:03
    Temat: Re: Stała cyfra kontrolna
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    blhgcg$s5i$...@a...news.tpi.pl,
    david <d...@p...fm>:

    > coś przydała by się lekcja czytania ze zrozumieniem - ja nigdzie nie
    > napisałem że jest 100 rachunków, napisałem że nie może być tak by
    > każdy rachunek miał tą samą liczbę kontrolną !!!

    Może tak być.
    Z tym 100 chodzilo mi o to, że jeśli mogą być 2 z takim samym (myslalem, ze
    to negujesz), mogą i 3, i 4 ... itd. ... wszystkie. Wydawało mi się to jasne
    i dla Ciebie, stąd mój argument - okazał się jednak mało przekonujący dla
    Ciebie.

    Ale nie trzeba sie spierac na gruncie teoretycznym. Tak jest w Inteligo i
    jest to w pelni zgodne z NRB. Czyli mozna.

    > napisałem że jest
    > ona wynikiem z algorytmu i to wszystko - prawda !?!

    To ostatnie - prawda.

    > mój błąd miałem napisać cyfry kontrolne ew. liczba kontrolna;
    > co to jest BGP ??? znaczy się jaka jest jego pełna nazwa ?

    Chodzi mi o poprzedniego wlasciciela Inteligo. Chyba BGBP, sorki. Nie chce
    mi sie szukac, wybacz.

    --
    Robert