  • 51. Data: 2010-03-18 12:23:35
    Temat: Re: "Solidarność europejska".
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Odpowiedź jest prosta. Jak się jest w euro to się traci. Gdybyśmy byli w
    > euro toby takich ruchów nie było. Czyli zarobiliśmy. Jeszcze jest kwestia
    > definicji kto to "my". "My" to są banki przeliczające kursy, księgowi
    > rozliczający transakcje oraz firmy zajmujące się zabezpieczaniem
    > kontraktów
    > handlowych od ryzyka kursowego. No i handlujący na parze pln/* czyli my
    > wszyscy. To daje jakieś 2-3% PKB. Wniosek jest taki, gdybyśmy byli w euro
    > nie bylibyśmy zieloną wyspą tylko czarną dziurą. Pozostałe 7-10% PKB
> [...]

    Możesz długo drymdolić, ale nie uciekniesz od zasadniczego pytania
    KTO W STREFIE EURO OTRZYMUJE DODRUKOWANĄ KASĘ ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 52. Data: 2010-03-18 13:12:36
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > W polsce nie głosuje się NA tylko głosuje się PRZECIW, wbij to sobie do
    > głowy
    > doktorze.

    A ten dr. to na żarty. Kolega mnie kiedyś tak obmianował i tak już zostało.
    Tym bardziej że się dobrze "spozycjonowało".

    Endiu-ów w google jest wiele, drendriu jest na razie tykko jeden - co
    czasami bardzo ułatwia mi życie.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 53. Data: 2010-03-18 13:32:58
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Możesz długo drymdolić, ale nie uciekniesz od zasadniczego pytania
    > KTO W STREFIE EURO OTRZYMUJE DODRUKOWANĄ KASĘ ?.

    Jestem przerażony. Kto? Co pisze Michałkiewicz? Polska nie otrzymuje bo
    dopłaca do Unii. Jasne. Wszystko bierze Aniela i ziomkostwa.

  • 54. Data: 2010-03-18 13:43:43
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Jestem przerażony. Kto? Co pisze Michałkiewicz? Polska nie otrzymuje bo
    > dopłaca do Unii. Jasne. Wszystko bierze Aniela i ziomkostwa.

    Widzę że dla ciebie nie ma to żadnego znaczenia.
    Baju.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 55. Data: 2010-03-18 16:46:14
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <n...@i...pl> wrote in message

    > Widzę że dla ciebie nie ma to żadnego znaczenia.
    > Baju.

    bo rzeczywiście nie ma to specjalnie znaczenia.
    Podrąż nieco głębiej i pomyśl chwile. Co sie dzieje jeśli ty otrzymasz jako
    pierwszy kasę prosto z drukarni...
    A jak juz dojdziesz do jakichś wniosków to przestaw sie na koniec kolejki i
    zrób ten sam eksperyment myślowy.

    george

  • 56. Data: 2010-03-18 20:14:04
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > bo rzeczywiście nie ma to specjalnie znaczenia.

    No nie ma. A to ż Słowakom i Grekom nagle z dnia na dzień zaczeło brakowac
    szmalu, to też fatamorgana i miraż.....
    Widzę że mamy tutaj doczynienia z całym zastępem "szpeców" od ekonomi, który
    twierdzi że brak możliwośći wpływania na stopy procentowe swojej waluty
    jest dobrodziejstwem dla swojej macierzystej gospodarki.

    Ręce opadają jak czytam te wasze wypociny ... Gdzie uczą takiej ekonomi ?. W
    sztabie wyborczym Donalda ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 57. Data: 2010-03-18 20:24:30
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > waluty jest dobrodziejstwem dla swojej macierzystej gospodarki.
    >
    > Ręce opadają jak czytam te wasze wypociny ... Gdzie uczą takiej ekonomi ?.

    Zdaje sie ze mówilismy o Polsce.
    Powiedz dlaczego skaczesz z tematu na temat wprowadzajac nowe wątki ?
    Skąd u ciebie nagle wyskoczyła Grecja i Słowacja ?
    Rozumiem że nie dostrzegasz podstawowych różnic takich jak przynależność do
    Uni walutowej.
    Wiesz Endriu, chyba nie mozesz sie skupić na jednym i ciągle włączasz
    przyciski na swoim pulpicie jak popadnie mając nadzieje że może któryś
    zadziała.

    george

  • 58. Data: 2010-03-18 20:27:46
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > Wiesz Endriu, chyba nie mozesz sie skupić na jednym i ciągle włączasz
    > przyciski na swoim pulpicie jak popadnie mając nadzieje że może któryś

    i jeszcze jedno. żeby nie było. Jeśli przyjmiemy EURO to dopiero WTEDY bedę
    sie mógł z tobą zgodzić....
    Do tego czasu przynależność do strefy i bycie netto do przodu daje nam
    niższe koszty obsługi długu przy zachowaniu jednoczesnej możliwości
    drukowania własnego PLN'a.
    Chyba przyznasz że taki układ jest optymalny ?

    george

  • 59. Data: 2010-03-18 20:33:23
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Rozumiem że nie dostrzegasz podstawowych różnic takich jak przynależność
    > do Uni walutowej.

    Nie no coś tam się orientuję. Aby wejść do ERM-2 trzeba było bronić kursu
    waluty. Jako że Donek (wbrew swoim obietnicom wyborczym) tego nie zrobił i
    puśćił złotówke w samopas, osłabił złotówkę dzięki czemu Słowacy zaczęli
    przyjeżdżać do nas na na zakupy.....

    Dlatego w na Słowacji ( i w Grecji) jest bida a u nas jest względnie ......
    Chińczycy od 40 lat osłabiają swoją walutę i dzięki temu zalali całą
    Amerykę, to żadna tajemnica....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 60. Data: 2010-03-18 20:35:12
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Do tego czasu przynależność do strefy i bycie netto do przodu daje nam
    > niższe koszty obsługi długu przy zachowaniu jednoczesnej możliwości
    > drukowania własnego PLN'a.

    Che kurwa, Georga oświeciło .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/