    From: xbartx <x...@b...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Smart Bank , FM Bank to porażka.
    Date: Sat, 28 Mar 2015 17:27:10 +0100

    W dniu 27.03.2015 o 22:37, wiatrak pisze:
    > Dziś w piątek, eliksirem o 12-tej wyszły z Krokodyla 3 przelewy. Do
    > BZWBK, do Optimy i do Smarta. O 22-giej sprawdzam. W BZWBK i w Optimie
    > zaksięgowane. A w Smarcie "ani widu ani słychu". Nie ma śladu pieniędzy.
    > "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"

    Dziwne, bo zazwyczaj problem jest z wychodzącymi przelewami typu zlecone
    zostało pierwszą sesją a przyszło dopiero w trzeciej sesji ale odwrotnie
    to się jeszcze nie spotkałem. Chyba że jest tak jak napisał Zenek, że
    kasa wczoraj doszła ale dopiero dzisiaj system ją do konta dopisze.
    Jeżeli tak, to ciekawe czy w historii np coś widać albo czy jakbyś
    zrobił transakcję kartą/płatność bezgotówkową to by przeszła mimo, że
    teoretycznie na koncie nic nie ma.

    Xenocide