    From: W <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skończyło się dobre w BS-ach
    Date: Wed, 10 Sep 2014 19:40:20 +0000 (UTC)

    Wojciech Bancer wystukał, co następuje:

    > Choćby dynamicznego filtrowania listy wyników w miarę wpisywania
    > dodatkowych treści.

    Noo... bajer - bo zamiast wpisać sobie frazę do wyszukiwania i dostać
    zwrotnie stronę przeglądarka będzie mi dynamicznie podawała, to nic że na
    nic mi to niepotrzebne...

    > Choćby ładowania małych fragmentów strony, zamiast
    > całej strony za każdym requestem.

    No tak, bo jeżeli całą strona jest grubą krową to faktycznie lepiej
    pociagnąć suta zamiast przepychać ją przez drzwi... to nic, że przed
    ulepszeniami była maciupką, żwawą kozicą...

    > Dynamiczna pomoc.

    Co rozumiesz przez ww? pomoc kontekstowa?

    > Formularze w
    > których "na pierwszy rzut oka" widoczne są jedynie wymagane,
    > obowiązkowe pola, a pozostałe (opcjonalne) są ukryte i nie
    > przeszkadzają. itp. itd.

    To akurat wku* najbardziej, bo na przykłąd w formularzu przelew raczej
    wszystkie są wymagane, a w innych formularzach arbitralność doboru
    'opcjonalnych' powoduje, że człowiek musi wiecej klikać i czekać zamiast
    mieć wszystko na raz podane...

    No ale teraz ludzie fapują jak im skacze i mruga po ekranie ładnie się
    animując...

    Swoja szosą, skoro UI i jego fikuśność jest dla Ciebie taka istotna to co Ty
    robisz w usenecie?