  • Data: 2014-09-11 16:13:10
    Temat: Re: Skończyło się dobre w BS-ach
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Sep 2014, Wojciech Bancer wrote:

    > On 2014-09-11, Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Grzecznie proszę nie robić z użytkowników idiotów z IQ na poziomie doniczki
    > i podzielnością uwagi rzędu systemu DOS.

    Preferencja co do wyszukiwania wyników i ich prezentowania (lub nie) w
    trakcie wpisywania kryteriów wyszukiwania ma raczej niewielki związek z IQ
    użytkownika. A nawet jak jest taki związek to w tej dyskusji nie był on
    podany, dowiedziony itd.
    Ja tego nie lubię i mam IQ wyższe od poziomu doniczki (chyba, ze mówimy o
    takiej doniczce palmowej). Podzielność uwagi może mam rzędu systemu DOS.