  • Data: 2014-09-11 19:32:22
    Temat: Re: Skończyło się dobre w BS-ach
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Sep 2014, Wojciech Bancer wrote:

    > On 2014-09-11, Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Że zacytuję "[...] Jak tego nie oczekuje a obraz na ekranie
    > mu skacze i nie może się skupić na wypełnianiu formularza [...]"
    >
    > To po pierwsze trzeci rodzaj prawdy (bo nic nie skacze, nic
    > nie mruga), po drugie znacznie przyspiesza operacje, po trzecie
    > jest to po prostu rozwinięta forma auto complete, która jest
    > od lat już znana i powszechna i zaakceptowana.

    Autocomplete można zrobić dobrze albo spasztecić. Przykład dobrego
    autocomplete jest np. w oknie wyszukiwania google'a kiedy fraza jest
    podpowiadana i trzeba np. zjechać strzałką na dół żeby ją zaakceptować.
    Przykład spaszteconego autocomplete jest w pasku adresu chrome'a gdzie
    wystarczy wpisać część frazy a chrome sam ją dopełni po naciśnięciu ENTERa
    i user musi zastosować dodatkową akcję przed naciśnięciem ENTERa żeby
    zostało wysłane jedynie to co wpisał.

    Wyszukiwanie w trakcie wpisywania też na pewno można zrobić lepiej albo
    gorzej, chociaż ja osobiście nie uważam tego za usprawnienie i wolę nie
    mieć tego wcale. Chociażby z tego względu, że czasem coś wklejam do
    formularza ze schowka, a w schowku mam czasem coś innego niż mi się wydaje
    i wolałbym mieć jakąś kontrolę nad tym czy to się wyśle w świat czy nie.

    Jak to jest w mBanku zrobione to nie wiem i się nie wypowiadam. Do nowego
    interfejsu zalogowałem się raz i zaraz się wylogowałem. Z usług bankowych
    korzystam jakieś 2 razy w miesiącu po parę minut więc guzik mnie obchodzą
    ich wątpliwe usprawnienia i pedalski layout, jak mi wyłączą stary
    interfejs to pewnie zmienię bank.

    W mBanku może bym został z tym nowym interfejsem gdyby nie to, że tam na
    każdym kroku próbują mnie wydymać na kilka PLN. Wczoraj np. wysłali mi
    jakiś papierowy wyciąg do karty kredytowej, którego nigdy nie dostawałem i
    nigdy nie zamawiałem i dopiero złożenie reklamacji spowodowało, że
    zwrócili mi te 7.50 PLN, ale trwało to tyle, że pewnie podobną kwotę
    wydałem na komórkę w t-mobile, którzy są takimi samymi złamasami jak
    mBank.