    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skleroza komputerów.
    Date: Wed, 20 Aug 2014 17:13:53 +0200

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości
    >Od zawsze mnie zastanawia, co mógłbym poradzić jakby nagle moje
    >pieniądze w jakimś bankowym komputerze zniknęły.

    Reklamacje zlozyc, moze ktos siegnie do backupow.
    Wyciagi z poczty podesłać ... ale trzeba je robic.

    No i widac co pewien czas odzalowac 5 zl i zamowic papierowy wyciag

    Ale to nie tylko problem bankow - co bedzie jak znikniesz z ZUS, OFE,
    peselu, cepiku itp ..

    Zreszta bez komputerow tez grozi, sytuacja zaslyszana kiedys w
    Anglii - po smierci rodzina znalazla za szafa "ksiazeczke PKO" z
    grubsza suma.
    A bank mowi "nie mamy takiego konta".
    I tlumaczy - mozliwe ze ksiazeczka ulegla zagubieniu, wyrobiono
    duplikat, zlikwidowano konto ... a po 10 latach niszczymy niepotrzebne
    dokumenty.

    A ... no i w sumie koledzy maja racje - nie trzymac pieniedzy w banku,
    tylko czesto przelewac do innego z lepsza promocja.
    Bo wtedy jest slad w starym ze przelano i bank musi jakos rozliczyc
    ten wplyw.

    >Wczoraj dostałem od BZWBK zaproszenie do otwarcia sobie konta
    >"Aktywni 50+" (żona dostała takie samo).
    >Była by to zwykła reklama, gdyby nie to, że mamy akurat to konto już
    >od prawie 3 lat (jako wymóg promocji kredytu).

    Normalka. Akcja marketingowa, a nikt sie nie zastanowi nad kryteriami
    wyboru.
    Ewentualnie Ty dostales, zona dostala, a zadne z Was takiego konta nie
    ma - wspolne to wspolne, a nie wlasne :-)
    Zreszta bank dobrze kombinuje, zaskorniaki tez trzeba na koncie
    trzymac :-)

    Mnie smiesza ci co dzwonia z propozycjami kredytu.
    Ja tam mam mnostwo lokat, szukam gdzie lepszy procent, a oni mi kredyt
    proponuja :-)

    >Od marca lub kwietnia mam telefon stacjonarny w Orange. Od tamtej
    >pory już dwa razy dzwonili z Orange aby namówić mnie do przejścia do
    >nich :).
    >Nie pamiętam, aby dawniej (przed 2014r) takie rzeczy się
    >(przynajmniej mi) zdarzały.

    Nie miales telefonu w Orange, to nie byles w bazie :-)

    Z T-mobile do mnie dzwonili, nowy swietny telefon proponowali, a nawet
    z tabletem, tylko ze ja od nich odszedlem od roku.

    >Jeszcze wczoraj myślałem, że to tylko Orange ma jakieś felerne
    >komputery, ale wychodzi, że BZWBK też.

    Wez pod uwage ze to czesto zewnetrzna firma.
    Jakies call center dostaje za zadanie obdzwonic wszystkich z pliku, to
    dzwoni i namawia.
    Moze nawet z zaangazowaniem, jak ma obiecane wynagrodzenie od skutku.

    J.