  • 11. Data: 2003-05-27 21:51:58
    Temat: Re: Sklep - płatność kartą
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Shield> W Szczecinie w Castoramie kasjer wpisuje do kasy ostatnie cztery cyfry
    Shield> numeru karty.

    Pewnie po to aby mógł kartę do zwrotów namierzyć. Choćby mniej więcej.

    --

    --w

  • 12. Data: 2003-05-27 22:04:22
    Temat: Re: Sklep - płatność kartą [OT]
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Eee, tam można już płacić kartami?
    > Jak byłem u Was na sylwestra to można było, ale wisiały przy każdej kasie
    > informacje o minimalne kwocie 10 PLN. A z tego, co mi teraz dziewczyna
    > mówiła - była jakaś zmiana właściciela i się już nie da... Znów zmienili???

    Zawsze można było, jednak kiedyś był limit min. 5zł, potem minimum 10zł,
    a potem rewolucja z właścicielami i dłuuuugo się nie dało. Jednak od
    miesiąca chyba już się da. Problem tylko z tym gromadzeniem przez nich
    numerów kart.

    > PS w świni też bywasz? :-D

    Duuuużo mniej, niż na wcześniejszych latach studiów. Właściwie nie
    pamiętam, czy w tym roku byłem. Chyba nie! Się starzeję...? :(

    > PS2 pozdrowienia dla miasteczka studenckiego AGHu :)

    Dzięki :-)

    Marek