    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Date: Mon, 26 Jun 2017 13:48:24 +0200
    <oi5knq$1g5m$1@gioia.aioe.org> <oi836s$u3a$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <594832d0$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <oib9gp$9p8$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <oibcsp$atj$2$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <q...@4...net>
    <oiqgo0$79a$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <b...@g...com>
    <oiqlq3$97f$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <e...@g...com>

    > Z resztą "bank" oraz "jak chcę" to w polskich warunkach zwykle niestety antonimy. A
    wszystko, co dotyczy bezpieczeństwa - albo komuś się wydaje, że dotyczy - jest tak
    tajne że aż strach.
    > Tajne bywają też inne rzeczy - np. w citku widełki limitów poszczególnych typów
    kart - długo musiałem się dopytywać, aby dowiedzieć się, że silver ma do 10k, gold do
    50k a platyna do 100k (słabo, db ma do 200k) - ale już dolnych limitów nie udało mi
    się poznać. Dla simpliciti wciąż nie wiem, gdzieś mi się o uszy obiło, że możliwy
    jest limit do 100k - ale czy to prawda? Tak samo tajemnicą są widełki dla takich
    wynalazków jak world oraz premier miles.

    A jednocześnie przysyłają mi jawnym mailem po każdej transakcji
    onlineowej (na razie zrobiłem dwie onlineowe) ile mi jeszcze z limitu
    zostało.
    W rozmowach zgodziłem się na powiadomienia (sms/mail) bo wydaje mi się
    to jakimś tam zabezpieczeniem na wypadek nieświadomej utraty karty.
    Nie sądziłem, że limit też będzie w tym leciał.

    > A to gdzie znalazłeś?

    Musiało mi się pomerdać. Chyba pamiętałem z limitów odpowiedzialności
    liczbę 150.
    Teraz widzę tylko limit jednej 50zł i limit ilości 20.
    W regulaminie są limity odpowiedzialności 150Euro, 50Euro i te 100zł. A
    kiedy co to trzeba by kilka razy przeczytać, aby ogarnąć.

    naklejkę do KK MC citka - ona zawsze ma transakcje on-line, choć oczywiście dla mniej
    niż 50zł bez PINu.

    > Bo naklejka nie ma możliwości transmisji stykowej - a jedynie transakcja stykowa
    pozwala na reset licznika transakcji offline'owych.

    I wszystko jasne.
    Tylko jak nie mam możliwości poustawiać limitów to onlineowość daje
    tylko tyle, że w przypadku utraty i użycia przyjdzie SMS.
    Najpewniej na ten telefon do którego przyklejona jest nalepka :)

    > A w końcu jaką promocję masz? 400zł do morele? To lepszą przegapiłeś - 400zł
    moneybanku za dowolne transakcje. Chyba że ta z morele ma mniejsze wymogi - ta, o
    której piszę, wymaga wydania kartą 1000zł do końca 2 miesiąca.

    Przegapiłem. Mam tę 400 do morele. Warunki takie same.
    Rzuć linkiem do tej co przegapiłem.

    Coś sobie w morele za 400zł nazbieram.
    Jak przejrzałem ofertę to zauważyłem np., że mają, uważany przeze mnie
    za jedynie słuszny, kalkulator - SR-135.
    P.G.