  • 11. Data: 2010-07-18 17:48:07
    Temat: Re: Sens płacenia karta przez internet?
    Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to>

    news:i1v4kt$ajr$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeśli karta w tej samej walucie co towar to zejdzie tyle ile
    > zaakceptowałeś. Jeśli w innej to coś koło tego co zaakceptowałeś z
    > dokładnością do różnicy w kursie wymiany z dziś i rozliczenia
    > transakcji, czyli zwykle za 2-3 dni.

    "Czy sklep internetowy ma dostęp do danych mojej karty?
    Nie. Sklep nie ma dostępu do numerów i innych danych kart płatniczych. Dane kart
    płatniczych poprzez zabezpieczony formularz, trafiają bezpośrednio na bezpieczny
    serwer eCard S.A."

    Skąd wiadomo gdzie trafiają dane z formularza sklepu?

  • 12. Data: 2010-07-18 18:23:23
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 19:48:07 +0200, Sakujami napisał(a):

> [...]
    serwer eCard S.A."
    > Skąd wiadomo gdzie trafiają dane z formularza sklepu?

    To nie jest formularz sklepu. Dane do płatności wypełniasz już na stronie,
    w tym wypadku, eCardu, a sklep otrzymuje tylko autoryzację (ewentualnie jej
    brak).

    AK

  • 13. Data: 2010-07-18 18:24:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Sakujami napisał(a) :

    Tak zupełnie OT zapytam:
    Dlaczego używasz kodowania Base 64, hę?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 14. Data: 2010-07-18 18:34:18
    Od: Rezydent <r...@g...pl>

    Dnia 18-07-2010 o 13:58:52 Piotr Hosowicz <a...@o...pl>
    napisał(a):

    > Dokładnie. Za czasów jak pracowałem w IT w eCardzie tak było i zapewne
    > jest nadal, z powodów bezpieczeństwa. Jeśli takie dane nie są potrzebne
    > w celu ich archiwizowania to lepiej ich nie mieć po prostu.

    checkout.google.com archiwizuje nr kart ?

    --
    Rezydent

  • 15. Data: 2010-07-18 18:51:22
    Od: "crc_error" <n...@e...kp>

    > U nas nie stosuje się raczej przechowywania numerów kart, tylko podajesz
    > go
    > jednorazowo na stronie firmy obsługującej akceptację kart.

    No chyba, ze kupuje sie jakis abonament np. na dostep do jakis platnych
    serwisow. Wtedy nie poprosza abys drugi raz podal dane w celu odnowienia,
    tylko sami sobie forse sciagna.

    crc

  • 16. Data: 2010-07-18 19:45:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 18 Jul 2010 08:31:49 -0700 (PDT), MK <m...@i...pl> wrote:

    >2096. W jeszcze tanszych koszty dostawy nawet do 150pln. Oczywiscie
    >kupilem w Vobisie znajdujacym sie w 2 czy 3 dziesiatce na ceneo.pl :).
    Nigdy w zyciu nic z Vobisu nie kupie :) Mialem okazje ogladac ich
    komputery w uzytkowaniu. Masakra.

    WAM

  • 17. Data: 2010-07-18 20:00:47
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 19:48:07 +0200, "Sakujami" <s...@n...gmail.to>
    wklepał(-a):

> [...]
    S.A."

    >Skąd wiadomo gdzie trafiają dane z formularza sklepu?

    Numery karty NIE WPISUJESZ na stronie sklepu, tylko - w tym przypadku - eCard.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 18. Data: 2010-07-18 20:05:55
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Jul 18, 4:55 pm, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Widziales jakies linie lotnicze, hotel które akceptują PayPal?

    Jet Blue chocby. A i kilka innych moglbym wymienic jakbym
    pogooglal.Ciekawostka jest, ze w przypadku linii lotniczych Paypal
    jest w stanie generowac numer UATP (Universal Air Travel Plan) - taki
    wlasnie jednorazowy numer KK.

    mucher

  • 19. Data: 2010-07-19 06:19:46
    Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> napisał w wiadomości
    > Numery karty NIE WPISUJESZ na stronie sklepu, tylko - w tym przypadku -
    > eCard.

    Jeśli chodzi o spamerski serwis http://idownloadunlimited.com/join.asp
    To numer karty wpisuje się na ich stronie.

  • 20. Data: 2010-07-19 07:35:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 08:31:49 -0700, MK napisał(a):

    > Ostatnio chcialem dokonac zakupu elektroniki za ok 2000pln. Nagminnie w
    > sklepach internetowych dodaja prowizje. W jednych dorzucaja do kocztow
    > dostawy (przelew 79, karta 119 - Agito.pl), w innych pisza wprost o
    > prowizji (2% - electroworld.pl). Okazalo sie, ze po podliczeniu
    > wszystkich kosztow drogi Vobis.pl 2098, a tanie Agito.pl 2096. W jeszcze
    > tanszych koszty dostawy nawet do 150pln. Oczywiscie kupilem w Vobisie
    > znajdujacym sie w 2 czy 3 dziesiatce na ceneo.pl :).

    No często tak jest, że mimo iż w sklepie internetowym jest taniej, ale
    jak doliczyć prowizję i koszty transportu, to wychodzi, że można się
    przejść do sklepu typu właśnie Vobis, Empik, EuroRtvAgd etc. Czasami
    warto poszukać firmy/osoby na allegro w swoich okolicach, aby móc odebrać
    osobiście, też może wyjść sporo taniej.

    --
    xbartx