  • 1. Data: 2007-09-26 14:30:52
    Temat: Santander Consumer - hipoteczny odradzam
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>

    Chce na goraco podzielic sie wrazeniami z obslugi kredytowej w Santander
    Consumer Bank.

    Mialem tam ponad rok czasu kredyt hipoteczny za kupno dzialki LTV > 50%, brany
    na 4 lata. Chcialem wziac kredyt na budowe domu ZONK - nie da sie zwiekszyc
    kwoty kredytu moge brac 2-gi kredyt i splacac dwa jednoczesnie. Ok. Splacilem
    reszte kredytu na dzialke, donosilem kolejne dokumenty i co ???

    Nico .... po 3 tygodniach analityk w banku stwierdzil ze moja KW jest
    niewystarczajacym zabezpieczeniem bo nie ma mnie zrealizowanego przez sad
    wniosku o wpis wlasciciela do KW. Nie przeszkadzalo im to do tej pory ...

    Oczywiscie konsultantka moze tylko mnie przeprosic. Fajnie nie... w sumie 5
    tygodni w plecy bo w innych bankach zlozylem tylko wstepne zapytanie bo tu mial
    byc juz juz kredyt.

    Pozdrawiam
    Zonzi

  • 2. Data: 2007-09-26 15:29:48
    Temat: Re: Santander Consumer - hipoteczny odradzam
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Nico .... po 3 tygodniach analityk w banku stwierdzil ze moja KW jest
    > niewystarczajacym zabezpieczeniem bo nie ma mnie zrealizowanego przez sad
    > wniosku o wpis wlasciciela do KW. Nie przeszkadzalo im to do tej pory ...

    Hmmm...
    Czy opisana sytuacja oznacza że sąd przez rok nie może wpisać nowego
    właściciela do KW czy też że dostarczyłeś nieaktualny odpis z KW?
    No i na jakiej podstawie wydano pozwolenie budowlane skoro nie jesteś
    właścicielem działki (formalnie).
    Może amatorsko podchodzą do sprawy ale gdzieś tu jest też inny (współ)winny.

    Darek

  • 3. Data: 2007-09-26 16:54:27
    Od: "iBin" <B...@C...PL>

    nie jest źle w KREDYT BANKU mogą ci zabrać kasę i rządać byś podpisywał im
    wew. dokumenty by ją odzykać

    iBin

    szukaj dalej banku