    From: "ppinq" <p...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Saldo a dostepne srodki
    Date: Tue, 12 Mar 2002 15:14:34 +0100

    >a jak do platnosci nie doszlo? np. pani w sklepie 2 razy przeciagnela
    >karte przez czytnik albo bankomat zastrajkowal i pieniedzy ci nie wydal

    Może to i racja. Nie pomyślałem o tym.

    >a jak nie ma salda to blokada powoduje pozorny debet

    i ewentualnie karę za niedozwolony debet? :)
    To jakaś dziwna sytuacja.
    Zakładając, że nawet jeśli nie było żadnego podwójnego
    przeciągania itp. można być przez dłuższy czas pozbawionym
    z możliwości korzystania ze środków o wartości zakupów.
    Ze 100zł 50 zostaje zablokowane, a drugie 50zł wychodzi
    jako płatność.
    Dostępne: 0zł. A ktoś naiwny może sądzić, że dalej zostaje mu
    do dyspozycji jeszcze 50 :)

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl