  • 1. Data: 2009-07-16 17:59:20
    Temat: STOP nieplanowany - 16.07 mBANK
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    STOP nieplanowany - 16.07 mBANK

    co oni znowu kombinują?? 22-22,30 i ZERO SMS do klientów.... planowo miał być
    19...

    co się im posypało???

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=436

  • 2. Data: 2009-07-16 20:13:53
    Temat: Re: STOP nieplanowany - 16.07 mBANK
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > STOP nieplanowany - 16.07 mBANK
    >
    > co oni znowu kombinują?? 22-22,30 i ZERO SMS do klientów.... planowo miał być
> [...]

    Raczej wymiana firmware'u w blade'ach lub macierzach.
    :>

    zyga

  • 3. Data: 2009-07-16 21:04:36
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl>

    Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > STOP nieplanowany - 16.07 mBANK
    >
    > co oni znowu kombinują?? 22-22,30 i ZERO SMS do klientów.... planowo miał
> [...]

    około godz. 10 przy próbie wypłaty z euronetu moim oczom ukazał się
    komunikat, ktory mnie mocno zdziwił - coś w rodzaju, że system nie może
    połączyć się z centrum ... mojego banku. Kilka prób - tak samo.
    za kilka minut był inny komunikat - coś w rodzaju, że moja karta nie zezwala
    na tego typu operację (chodziło o wypłatę)
    telefon na mLinię - zapowiedź, że z powodu (chyba problemów technicznych)
    konsultanci pracują w trybie informacyjnym.
    poddałem się

    Coś zdrowo im się sypnęło

  • 4. Data: 2009-07-16 22:27:34
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > telefon na mLinię - zapowiedź, że z powodu (chyba problemów technicznych)
    > konsultanci pracują w trybie informacyjnym.

    Około, czy po 10PM?
    Bo po 22:00 działało już.

    zyga

  • 5. Data: 2009-07-16 22:45:41
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:h3o8db$822$10@news.interia.pl...
    > Około, czy po 10PM?
    > Bo po 22:00 działało już.

    Podejrzewam, że chodzi o 10AM, a dotyczy to i m i multi.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 6. Data: 2009-07-17 05:45:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 22:13:53 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Raczej wymiana firmware'u w blade'ach lub macierzach. :>

    I w dlinkach oczywiście ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-07-17 07:48:10
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 17 Lip, 07:45, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > I w dlinkach oczywiście ;)
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Wczoraj rzeczywiście miala miejsce nieplanowana przerwa w dostępie do
    banku
    Informowaliśmy o tym na naszych stronach aktualność, blog, strona
    logowania i wylogowania, forum oraz na mikroblogu

    Przerwa skończyła się zgodnie z planem

    Małgosia K

  • 8. Data: 2009-07-17 09:04:53
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    MałgosiaK wrote:

    > Wczoraj rzeczywiście miala miejsce nieplanowana przerwa w dostępie do
    > banku (..)
    > Przerwa skończyła się zgodnie z planem

    10/10

    --

    eternity has no future

  • 9. Data: 2009-07-17 18:57:50
    Od: xbartx <x...@h...net>

    On Fri, 17 Jul 2009 09:48:10 +0200, MałgosiaK <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > Informowaliśmy o tym na naszych stronach aktualność, blog, strona
    > logowania i wylogowania, forum oraz na mikroblogu

    Ale z tego co pisali ludzie na grupie to ta planowana przerwa wynikła z
    tej przerwy, która była wcześniej i raczej planowana to ona nie była. Ja
    wiem, że trzeba PR poprawiać, ale chyba na tej grupie może być z tym słabo
    ;)

    Xenocide