eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSSL - ktoś będzie tak miły i przełoży na chłopski rozum? › Re: SSL - ktoś będzie tak miły i przełoży na chłopski rozum?
  • Data: 2016-04-05 00:25:43
    Temat: Re: SSL - ktoś będzie tak miły i przełoży na chłopski rozum?
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/4/2016 4:30 PM, n...@p...pl wrote:

    > zgadza się: literki "PKO BP" nie są jakoś zastrzeżone na całą planetę (i w
    przeciwieństwie do HP czy innego VW nie każdy barbarzyńca skojarzy od razu o co
    chodzi, a w przeglądarce prezentowałoby się przepięknie "PKO BP (SA)" albo
    "BZWBK(SA)" i większość klientów nawet by się nie zdziwiła...

    Jakbys tam wpisal pocałuj mnie w d... to też większość by się nie zdziwiła.
    Jest zielona kłodka? Jest.
    To znaczy, że jest dobrze bo banki każą sprawdzać czy jest zielona kłodka.
    Rownie dobrze mógłbyś tam wstawić ikonę i większość byłaby szczęśliwa.