  • Data: 2013-04-04 23:12:43
    Temat: Re: SKOK w bok - zaczyna sie
    Od: Konfabulator <k...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Kwi, 19:34, Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:

    > A sprobuj, zobaczymy, co napisza gazety.

    Nic, bo zapewne nie obracasz kilkunastoma miliardami złotych.

    > Podobnie jak zniszczyli konkurencje bankow pt. Amber Gold?

    Amber Gold to była prywatna spółka i mogła sobie obiecywać co chciała
    i komu chciała. I owszem, tak szybko wykończyła ich konkurencja i
    prasa. A głównie to spółki skarbu państwa, bo ciepłe posadki w LOTcie
    wisiały na włosku. Gdyby Plichcie wyszedł numer z wydymaniem z rynku
    krajowego LOTu to jakieś ochłapy z piramidki by go w ogóle nie
    interesowały. A że to była piramidka to chyba nikt z przebywających tu
    nie miał nigdy żadnych wątpliwości? Sam pisałem o tym
    kilkunastokrotnie wszędzie, gdzie ludzie pytali o co w tym chodzi.

    > A co, maja pisac, ze wszystko jest w porzadku, bo przeciez mogli
    > oszukac na wiecej?

    Oczywiście nie masz pojęcia o czym zawiadomiono prokuraturę, ale gadać
    od rzeczy możesz, bo taki jest internet. To może coś bardziej około-
    faktowego. Zawiadomiono prokuraturę, że szefostwo SKOK udzieliło
    kilkumilionowego kredytu lub kilku takich, osobie powiązanej ze
    SKOKiem o zbyt niskiej zdolności, jak na taki kredyt. W działalności
    SKOK ta sprawa jest w ogóle pomijalna. I gdyby porównać to do
    działalności jednego takiego banku, co jego szef ma imię na L. to
    akurat L Banki dawały kredyty każdemu na lewo i prawo, a kilkanaście
    tysięcy osób wydupczyły na kilkadziesiąt milionów. I tym KNF się nie
    zajmuje, bo według KNF wszystko było w porządku. W finansach nie ma
    niestety żadnych ładnych panów w garniturach i każdy orze jak może, a
    garnitur co najwyżej jest potrzebny by wydymać na miliony, a nie
    kilkaset złotych i tak to się w tym światku kręci. Co ciekawe dziś
    interia pieje, jakie to SKOKI są kochane... Dziwne nie?

    A może w sprawie skoku wołomin posłużymy się jakimiś dokumentami? Np.
    opublikowany dziś bilans otwarcia dla KNF:
    http://skok.wolomin.pl/dokumenty_do_pobrania/BDO.pdf
    Na tej podstawie proponuję stawiać zarzuty. Np. wzrost
    przeterminowanych pożyczek rdr i porównywać to od razu z raportami
    banków. Bo polityczne zagrywki z wykorzystaniem mediów i prywatne
    wojenki krajowej SKOK ze SKOKW mnie osobiście w ogóle nie ruszają i
    będę ludziom to tłumaczył do upadłego, bo upadek SKOKW przez taką
    pseudo aferę byłby niesamowitą porażką dla całego systemu SKOK.
    Obawiam się też, że taki upadek SKOKu spowodowałbym w krótkim czasie
    run na banki. I wtedy już może być za późno na opamiętanie się tzw.
    "władzy" i "kręcących sznurkami".