  • Data: 2013-04-06 01:55:16
    Temat: Re: SKOK w bok - zaczyna sie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Konfabulator" 3...@y...goog
    legroups.com

    > Rozszerzajac "lol": z falszywych zalozen mozna udowodnic _wszystko_.

    : A jakiekolwiek założenia swoje przedstawisz
    : i udowodnisz cokolwiek czy to już koniec tego wątku?

    [siostry kłócą się... Ewidentny brak świeżych wiśni...]

    Imo nie warto zastanawiać się zbyt mocno nad AG.

    [skoro AG to srebro, nie złoto]

    Ja dziękuję Bogu i Grupie za to, że ominąłem bursztynowe złoto.
    Szkoda, że nie udzielałem się na tej grupie 14 lat temu -- wówczas
    bym ominął największy dramat mego życia, jakim było wypłukiwanie
    się (połączone z zadłużaniem się) ze szmalu w sytuacji, gdy
    dziennie w ciągu roku bez trudu mogłem odłożyć równowartość
    dwóch mieszkań o powierzchni 65 metrów kwadratowych każde.

    Brak szmalu (a raczej -- zadłużenie) zachęciło moich wrogów
    do kąsania mnie, co niemal pozbawiło mnie życia. Trudno mi
    zgadnąć, dlaczego w ogóle przeżyłem, ale byłem pewny tego,
    że nie przeżyję. Ręka drętwieje, biegać nie mogę, plecy (na
    wysokości klatki_piersiowej/płuc) bolą, a to wszystko
    ,,zasługi'' uszkodzeń kręgosłupa.

    Moja Arkedocja legła w gruzach, wśród których dobrze czuję się. :)

    Nie dany więc upadek mi,
    Nie dana sława dawnych dni
    Więc swoje kroki stawiam dzisiaj bez oklasków!
    Wtem błyska oczywista myśl!
    I wiem, co robić mam od dziś!
    Napięte zawsze w świecie druty są kolczaste!

    http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfab
    etycznie/kaczmarskiego/l/linoskoczek.php

    Akupunktura ;) mnie nie ciągnie -- wolę nagrzewanie.
    Jeśli Siostry chcecie ograniczyć swoje problemy
    okołokręgosłupowe -- nie przeziębiajcie swoich
    kręgosłupów. A jeśli już macie problemy -- ćwiczcie
    (Fastum daje porady co do ćwiczeń) i nagrzewajcie
    czymkolwiek.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'