  • Data: 2013-04-05 17:04:49
    Temat: Re: SKOK w bok - zaczyna sie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Konfabulator" e...@y...goo
    glegroups.com

    : Amber Gold to była prywatna spółka

    W przeciwieństwie do państwowej działalności
    obejmującej niemal 100% polskiej gospodarki?

    IMO mylisz pojęcia -- 'prywatny interes' i 'kiepski interes'.

    : interesowały. A że to była piramidka to chyba nikt z przebywających tu

    To nie była piramida -- złoto drożało a Plichta opierał się o złoto.
    Ale cena złota załamała się -- i Plichta nie doczekał się kolejnej zwyżki.

    Równie dobrze/źle/skutecznie załamały się interesy oparte
    o nieruchomosci -- ludzie pożyczali pieniądze handlarzom,
    ci kupowali coś i sprzedawali po czasie z zyskiem, ale
    interes załamał się. O Amber Gold wiemy, zaś o tym, że
    masa ludzi (nie ja -- bo ja nie miałem szmalu) straciła
    u podobnych przedsiębiorców, nie wiemy wiele.

    : nie miał nigdy żadnych wątpliwości? Sam pisałem o tym
    : kilkunastokrotnie wszędzie, gdzie ludzie pytali o co w tym chodzi.

    Piramida to coś innego.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'