  • Data: 2006-03-23 13:26:30
    Temat: Re: SKOK STEFCZYKA
    Od: MaxImuS <maximus_one@ciachnac_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Neko napisał(a):

    > Prywatne opinie jak najbardziej negatywne. Z informacji
    > od moich klientow wylania sie niezbyt przychylny obraz
    > tejze instytucji.
    >
    > Ale jak chcesz duzo informacji na temat Stefczyka to
    > wlacz Radio Maryja. :)

    jakos nie po drodze mi z ta rozglosnia,
    a i tak wydaje mi sie, ze tam to oni sa "po linii i na bazie" -
    bardziej mnie interesuja opinie ich klientow, niz pseldoreklama.

    O ile to bedzie mozliwe interesuje mnie budowa projeku w ktorego
    realizacje beda zaangazowane osoby poszkodowane na kontaktach z ta
    instytucją