  • 11. Data: 2013-03-14 13:56:01
    Temat: Re: SK bank lokaty-obnizka
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 13:35:02 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
> [...]
    >
    > wiadomości news:khsfgh$b5q$1@speranza.aioe.org...

    > z\
    >
    > zakladanie z biezacej oferty 5,5% nie jest juz zbytnio atrakcyjne, gdyz
    >
    > stopa jest zmienna a w ciagu 6-m mozna liczyc jeszcze na obnizki RPP.
    >
    > Ewentualnie mozna oczekiwac w bankach komercyjnych roznych promocji, ale tez
    >
    > nie obstawialbym na wiecej niz 5-5,5% jakies promocyjne stawki.
    >
    > Oplaca sie zalozyc konto w SK Banku- na razie stala stopa 6,4% na 3-m. Za
    >
    > kilka dni pewnie tez obniza, ale tu oczekiwalbym oprocentowania rzedu 5,8%,
    >
    > co bedzie i tak lepsza oferta do 5,5% zmiennego.

    Niestety nie każdemu jest dane mieszkać w Warszawie bądź Katowicach.
    Na tę chwilę powyżej 5 oprócz SkBanku znalazłem dwóch (pomijam te z krótkimi okresami
    na małe kwoty):
    Optima dla nowych - 5,5% ale tylko do 20k
    Noble bank dla nowych - 5,25% na 3 miechy (od 50k do 100k)

  • 12. Data: 2013-03-14 14:38:41
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-14 13:35, Krzysztof napisał(a):
> [...]
    > kilka dni pewnie tez obniza, ale tu oczekiwalbym oprocentowania rzedu 5,8%,
    > co bedzie i tak lepsza oferta do 5,5% zmiennego.

    6,4% tylko do jutra... Potem zapewne obniżą, jeszcze nie mówią na ile. Mnie
    się udało otworzyć konto i pozakładać trochę na te 6,4%, ale teraz dręczy
    mnie właśnie odwaga, którą się wykazałem, lokując pieniądze właśnie tam...

    --
    TrzyLinie

  • 13. Data: 2013-03-14 19:58:26
    Od: Peter <k...@w...pl>

    Użytkownik Krzysztof napisał:
    > Od 20 marca obnizka lokat24, nowe stawki na stronie.

    sk..y. W ciągu miesiąca obniżka 0.5-0.6%. W tym tempie szybko dojdą do zera i będą
    rechotać - i co mi zrobisz
    - zrobiliśmy Cię w konia ha, ha,ha.

    --
    Peter

  • 14. Data: 2013-03-14 20:57:52
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "TrzyLinie" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mnie właśnie odwaga, którą się wykazałem, lokując pieniądze właśnie tam...

    Mnie pociesza fakt, że limitują ilość wniosków, co może
    wskazywać, że ktoś tam kontroluje sytuację i klienci banku
    nie zostaną potraktowani jak ci z filmu "Chciwość" (czyli:
    narobiliśmy syfu i ratujemy własną skórę kosztem klientów).

    Mówiąc wprost: mam nadzieję, że raczej przestaną przyjmować
    nowe wnioski w ogóle, niż obniżą % poniżej innych banków.

  • 15. Data: 2013-03-14 21:49:45
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ikarek" napisał w wiadomości grup

    Mówiąc wprost: mam nadzieję, że raczej przestaną przyjmować
    nowe wnioski w ogóle, niż obniżą % poniżej innych banków.
    Chyba nie dzialaja az tak odstraszajaco, gdyz starsze wnioski traktuja
    lagodniej obnizajac proporcjonalnie do poczatkowej oferty.
    Nie chca chyba spalic swojego nowego biznesu lokaty24, i sadze ze do
    nastepnej obnizki RPP ich oprocentowanie pozostanie bez zmian.
    Gwaltowne obnizki ot tak sobie w pozniejszym okresie bez obnizek centralnych
    spowodowaloby, ze nikt nie da im w przyszlosci lokat na zmienne
    oprocentowanie, a tworzac te lokaty24, chca finansowac sie na dluzsza mete
    z tych lokat.

  • 16. Data: 2013-03-15 10:25:44
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 21:49:45 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
> [...]
    >
    > spowodowaloby, ze nikt nie da im w przyszlosci lokat na zmienne
    >
    > oprocentowanie, a tworzac te lokaty24, chca finansowac sie na dluzsza mete

    Pytanie czy wcześniejsze działanie nie miało na celu zdobycie zaufania a teraz już
    nałapali tyle kasiory, że mogą pokazać środkowy palec wszystkim.
    Czy bank finansowo zyskuje na tym że ma masę depozytów na 5,5 % ?

  • 17. Data: 2013-03-15 10:43:05
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-15 10:25, Zibo napisał(a):
    > Pytanie czy wcześniejsze działanie nie miało na celu zdobycie
    > zaufania a teraz już nałapali tyle kasiory, że mogą pokazać
    > środkowy palec wszystkim.

    Dziś przed szóstą nie można było się zalogować do systemu transakcyjnego.
    Potem przez pewien czas historia rachunku (u mnie) zaczynała się na
    wczorajszym dniu. A teraz widzę i wcześniejsze operacje. Chyba ich
    system zaliczył jakiś padzik i musiało odzyskiwać dane...

    > Czy bank finansowo zyskuje na tym że ma masę depozytów na 5,5 % ?

    Na pewno tarci finansowo w stosunku do sytuacji, gdy ma masę depozytów
    na 5,4%... itd. No ale zyskuje w stosunku do sytuacji, gdy ma ich masę
    na 5,6% :) Ciekawe gdzie oni mają dochody, jakie są u nich kredyty,
    kto je bierze i jak spłaca...

    --
    TrzyLinie

  • 18. Data: 2013-03-15 11:16:32
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Pytanie czy wcześniejsze działanie nie miało na celu zdobycie zaufania a
    teraz już nałapali tyle kasiory, że mogą pokazać środkowy palec wszystkim.
    Czy bank finansowo zyskuje na tym że ma masę depozytów na 5,5 % ?
    ---------------
    Alior sciaga gotowke na 5%, te 0,5% nie powinno stanowic dla nich problemu.
    Koszty powinny byc nizsze niz bankow z duza siecia placowek. Mniej
    dyrektorow, pracownikow, itd. Oni emituja tez obligacje (inf z internetu) a
    watpie, zeby koszt pozyskania kapitalu z zewnatrz byl na bardzo niskim
    poziomie dla malego banku spoldzielczego.

  • 19. Data: 2013-03-16 18:24:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Peter" 51421dc8$0$1209$6...@n...neostrada.pl

    > sk..y. W ciągu miesiąca obniżka 0.5-0.6%. W tym tempie szybko dojdą do zera i będą
    rechotać - i co mi zrobisz - zrobiliśmy Cię w
    > konia ha, ha,ha.

    Nie sk-y, ale sk-i -- sk_banki.
    IMO należy liczyć się z tym, że plnowe odsetki dorównają do eurowych.
    I wtedy wejdziemy [piechotą?] do strefy euro. [będziemy wówczas
    zarabiali po 10 tysięcy euro na rękę miesięcznie? -- tak, ale
    tylko kalecy, którym zabraknie rąk]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2013-03-17 19:44:07
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 10:24:50 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
    > Od 20 marca obnizka lokat24, nowe stawki na stronie.

    Ile teraz wynosi oprocentowanie założonych wcześniej 3-miesięcznych?
    Wycofali je z oferty i nie widzę jakiejkolwiek informacji na ich stronie ile jeszcze
    zostało z początkowego 6,45%.