    From: gral <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SK Bank w dół
    Date: Sat, 28 Mar 2015 23:56:44 +0100

    W dniu 2015-03-28 o 23:49, www2 pisze:
    > zawsze przychodza maile... akurat z ta eLokata troche wtopilem, ale coz, jeszcze
    pare tygodni i koniec

    > informujemy, iż z dniem 01.04.2015 r. ulegnie zmianie oprocentowanie eLokaty24
    założonej w dniu 2014-04-18 o numerze Umowy ODI/500287/2014.
    > Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku w/w eLokaty24 w skali roku wynosi:
    > * do dnia 31.03.2015 r. 3,60%,
    > * od dnia 01.04.2015 r. 3,25%.
    >
    > Działanie SK banku podyktowane jest decyzją Rady Polityki Pieniężnej, podjętą w
    dniu 04.03.2015 r., w sprawie zmiany wysokości stóp procentowych oraz na mocy § 6
    ust. 5 Regulaminu otwierania i prowadzenia terminowej lokaty oszczędnościowej
    eLokata24 drogą elektroniczną.

    Nie miałem nigdy elokaty, mam tam konto i lokaty zakładam w necie. Pisma
    do mnie ślą pocztą (zmiany regulaminów i cenników) ale nigdy o zmianie %.
    Pewnie im nawet emaila nie podawałem, no ale zrobić informację po
    zalogowaniu by mogli (a nie ma nic).