  • 1. Data: 2015-03-26 21:18:32
    Temat: SK Bank w dół
    Od: gral <n...@e...pl>

    wczoraj, jak zwykle po cichutku, SK bank obciął lokaty. ok. 0,5% w dół.
    poprzednie cięcie było 17 listopada a jeszcze poprzednie 20 lutego. więc
    w dalszym ciągu są to cięcia racjonalne, doczepić się można tylko o brak
    jakiejkolwiek informacji.

  • 2. Data: 2015-03-26 21:26:55
    Temat: Re: SK Bank w dół
    Od: niko <k...@b...net>

    On 26.03.2015 21:18, gral wrote:
> [...]
    > poprzednie cięcie było 17 listopada a jeszcze poprzednie 20 lutego. więc w
    > dalszym ciągu są to cięcia racjonalne, doczepić się można tylko o brak

    ja dostałem dzisiaj od nich maila z informacją (mam tam elokatę)

  • 3. Data: 2015-03-27 14:27:42
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "niko" <k...@b...net> napisał w wiadomości

    > ja dostałem dzisiaj od nich maila z informacją (mam tam elokatę)

    Też dostaję od nich maile.

  • 4. Data: 2015-03-28 23:49:36
    Od: www2 <t...@g...com>

    zawsze przychodza maile... akurat z ta eLokata troche wtopilem, ale coz, jeszcze pare
    tygodni i koniec

    informujemy, iż z dniem 01.04.2015 r. ulegnie zmianie oprocentowanie eLokaty24
    założonej w dniu 2014-04-18 o numerze Umowy ODI/500287/2014.
    Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku w/w eLokaty24 w skali roku wynosi:
    * do dnia 31.03.2015 r. 3,60%,
    * od dnia 01.04.2015 r. 3,25%.

    Działanie SK banku podyktowane jest decyzją Rady Polityki Pieniężnej, podjętą w dniu
    04.03.2015 r., w sprawie zmiany wysokości stóp procentowych oraz na mocy § 6 ust. 5
    Regulaminu otwierania i prowadzenia terminowej lokaty oszczędnościowej eLokata24
    drogą elektroniczną.

  • 5. Data: 2015-03-28 23:56:44
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-03-28 o 23:49, www2 pisze:
> [...]
    ust. 5 Regulaminu otwierania i prowadzenia terminowej lokaty oszczędnościowej

    Nie miałem nigdy elokaty, mam tam konto i lokaty zakładam w necie. Pisma
    do mnie ślą pocztą (zmiany regulaminów i cenników) ale nigdy o zmianie %.
    Pewnie im nawet emaila nie podawałem, no ale zrobić informację po
    zalogowaniu by mogli (a nie ma nic).