    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SEPA do UniCredit Bank Austria AG
    Date: Fri, 25 Aug 2017 01:43:54 +0200

    Dawid Rutkowski napisał(a) w wiadomości: ...
    >W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 23:05:54 UTC+2 użytkownik Arek napisał:
    >[...]

    >To "trochę więcej" to znaczy, że trochę więcej zapłaciłeś?
    >Czy trochę więcej złotówek pojawiło się na koncie - a to z tego powodu, że niemiecki
    bank
    wysłał większą
    > sumę, żeby dorównać do tej kwoty minimalnej (to też sobie wymyślili)?

    Dostałem więcej i raczej nie bank podwyższył. O ile pamiętam to jasno
    nie wynikało jak z tą minimalną, czy to ta, czy zaokrąglł w górę domyślając
    się przewalutowania. Info o darmowych przelewach EUR podobnie. Ale
    później sprawdzałem, że mogli mieć darmowe.
    PayPal nie umożliwiał jeszcze odbioru kasy w Polsce (wysyłać było można)
    więc chyba około 2006-2007 r.

    >A że za "normalny" SWIFT prowizja byłaby w tej wysokości to nic dziwnego, SWIFTem
    nie płaci
    się za waciki >tylko za tankowce ;>

    Pisał coś o płatności PLN i prowizji bliżej 30 EUR. Może chodzło o to, że
    od razu miałyby iść z Niemiec złotówki? Dalej już nie pytałem.

    Arek