  • 1. Data: 2009-02-16 13:01:58
    Temat: Rynek już nie chce UP? hossa odwołana!
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Czegoś nie kumam.... niedawno przekonywano mnie tutaj, że rynek chce UP i
    tylko czeka na pretekst...
    miałem też zakupić husteczki... bo będę gorzko płakał

    czyli jak? hossa odwołana :)))))))))))))))))))))) czy to posezonowa
    wyprzedaż tylko i trzeba szybko kupować bo taniej już nie będzie?

    a może jednak będzie? i sporo nawet taniej? w20 1111pkt magiczny
    poziom...ale czy tam dojdziemy? Jak nam bracia w wierze zza ocenau pomogą to
    dojdziemy.

    --
    pozdrawiam serdecznie
    P.

  • 2. Data: 2009-02-16 13:28:33
    Temat: Re: Rynek już nie chce UP? hossa odwołana!
    Od: k...@o...pl

> [...]
    >
    > a może jednak będzie? i sporo nawet taniej? w20 1111pkt magiczny
    > poziom...ale czy tam dojdziemy? Jak nam bracia w wierze zza ocenau pomogą to

    Jest szansa, że to właśnie jutro nastąpi ten oczekiwany moment, ale to zależy
    jeszcze od wielu czynników. Jutro dołek???

  • 3. Data: 2009-02-16 13:33:58
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    gg pisze:
> [...]
    >
    > czyli jak? hossa odwołana :)))))))))))))))))))))) czy to posezonowa
    > wyprzedaż tylko i trzeba szybko kupować bo taniej już nie będzie?

    Nadal rynek czeka. Hossa nie jest odwołana. Czekamy pretekstu

  • 4. Data: 2009-02-16 13:35:29
    Od: iktorn <n...@e...com>

    gg pisze:
    > Czegoś nie kumam.... niedawno przekonywano mnie tutaj, że rynek chce UP
    > i tylko czeka na pretekst...
    > miałem też zakupić husteczki... bo będę gorzko płakał

    jak dla mnie promocja.. ale ja sie nie znam, tylko pakuje kase w akcje
    bo są siakieś tanie teraz... nie chce mi się wierzyć, żeby gpw nie
    odreagowała do tych 1700pkt w końcu, a przynajmniej część spółek z wig20
    minus banki + pko/pekao.

  • 5. Data: 2009-02-16 16:02:20
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "Bronisław Tatul" <T...@p...taatul.eu>
    napisał w wiadomości news:gnbq1u$b03$3@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Nadal rynek czeka. Hossa nie jest odwołana. Czekamy pretekstu

    znaczy BESSA ma się doskonale i wzrostów nie będzie....

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2009-02-16 16:40:04
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    Nic nie jest odwolane!
    Hossa nie byla planowana wiec nie musi byc odwolywana.
    No chyba ze jakis duren mial nadzieje...

    Pester

  • 7. Data: 2009-02-16 16:41:36
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "iktorn" <n...@e...com> wrote in message

> [...]
    > są siakieś tanie teraz... nie chce mi się wierzyć, żeby gpw nie
    > odreagowała do tych 1700pkt w końcu, a przynajmniej część spółek z wig20

    Zarty sobie stroisz. Juz wielu mialo taka nadzieje i NIGDY sie nie spelnilo.
    Teraz odreagowanie to najwyzej 1550.

    Pester

  • 8. Data: 2009-02-16 17:05:21
    Od: p...@p...onet.pl

    > Nic nie jest odwolane!
    > Hossa nie byla planowana wiec nie musi byc odwolywana.
    > No chyba ze jakis duren mial nadzieje...

    No Pester jak Ci nie wstyd tak przezywac Pana D.:-))).

    pzdr polon

  • 9. Data: 2009-02-16 17:25:08
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Pester pisze:
    > "iktorn" <n...@e...com> wrote in message
    >
    > Zarty sobie stroisz. Juz wielu mialo taka nadzieje i NIGDY sie nie spelnilo.
    > Teraz odreagowanie to najwyzej 1550.
    >
    > Pester

    No znając Cię z poprzednich pesymistycznych wypowiedzi na tej grupie
    1550 z Twoich ust brzmi jak conajmniej 1700

  • 10. Data: 2009-02-16 17:51:01
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    > No Pester jak Ci nie wstyd tak przezywac Pana D.:-))).

    Nadzieje mieli ci, ktorzy kupowali, a nie ci, ktory prorokowali.

    Pester